Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 678

Odakle dolaze dobre ideje?

0

Jedan od popularnih i inovativnih mislilaca 21. veka Steven Johnson napisao je bestseler „Everything Bad Is Good for You “ u kome se bavi pitanjima na koji način vam sine ideja, kakvo okruženje podstiče kreativne ideje itd. On tvrdi da postoji sedam ključnih principa koji utiču na razvoj dobrih ideja, a koji su prikazani u videu ispod.

Upoznajte talente PR industrije!

0

SVET – PRNewser objavio je listu top 30 globalnih talenata u oblasti odnosa s javnošću. Pitali su čitaoce i kontakte unutar industrije da imenuju kolege za koje misle da rade odličan posao u ovoj oblasti, bilo da rade u kompanijama, agencijama ili su nezavisni stručnjaci.

Rock The World u Srbiji

0

Huge Media odbranila je titulu najveće Google AdWords agencije u Srbiji, pošto je drugu godinu za redom pobedila na Rock The World (All Stars) regionalnom takmičenju marketinških agencija, održanom pod okriljem Google-a, saopštila je agencija.

Otvoren konkurs za nagrade KAKTUS 2015

0

Marketing mreža raspisala je danas konkurs za prvu nacionalnu dodelu godišnjih nagrada u oblasti integrisanih komunikacija – KAKTUS 2015.

Lista marketinški najprivlačnijih sportista

0

SVET – Rodžer Federer marketinški je najprivlačniji aktivni sportista na svetu, prema istraživanju Londonske škole za marketing.

Prijave za predugačke reklame najčešće zastarevaju!

Generalni sekretar Regulatora elektronskih medija (REM) Nenad Janković kazao je da to telo podnosi i na hiljade prekršajnih prijava zbog prekoračenja dužine reklamnog bloka, ali da te prijave u sudu najčešće zastarevaju i da se zbog zastarelosti po njima ne postupa.

Interne komunikacije – bauk reorganizacije

0

U svakom poslu pre ili kasnije suočite se sa situacijama koje biste najradije izbegli. Za interne komunikatore to je – komunikacija reorganizacije.

Vaša agencija vas mrzi, a vi to ni ne znate!

0

Bivša direktorka marketinga Heinekena USA Lesya Lysyj daje za AdAge pet saveta kako da postanete bolji klijent.

Heineken insajder u novoj „Cities“ kampanji

0

Heineken® je predstavio najnoviji nastavak uspešne kampanje „Cities of the World“. Ovogodišnja kampanja nazvana je „Insajder“ i želi da inspiriše muškarce širom sveta da otkriju skrivene tajne svojih gradova i podele ih sa drugima.

Novi alat za media monitoring i analitiku

REGION – Mediatoolkit – media monitoring alat za praćenje relevantnih ključnih reči na webu i društvenim medijima u realnom vremenu, koji je razvila zagrebačka digitalna agencija Degordian, od danas ima novi dizajn prilagođen za jednostavnije korišćenje.