REGION – Mediatoolkit – media monitoring alat za praćenje relevantnih ključnih reči na webu i društvenim medijima u realnom vremenu, koji je razvila zagrebačka digitalna agencija Degordian, od danas ima novi dizajn prilagođen za jednostavnije korišćenje.
Kako kažu u ovoj agenciji, novom verzijom Mediatoolkita želele su se informacije približiti svima, a ne samo marketinškim i PR stručnjacima. „Informacije u današnjem poslovnom svetu imaju veliku vrednost i zato verujemo da bi svaka osoba u organizaciji morala imati pristup relevantnim informacijama upravo korišćenjem media monitoring alata koji je u isto vreme moćan, ali i jednostavan za korištenje.“
Od sada je moguće korišćenje Mediatoolkit naloga na nivou preduzeća gde zaposleni mogu imati odvojene naloge i mogućnost kreiranja ključnih reči unutar privatnih grupa dostupnih samo njima ili javnih grupa koje mogu deliti s ostalim kolegama i zaposlenima. Nova verzija takođe predstavlja i nove funkcionalnosti u vidu analitike i izveštaja zbog toga što korisnici, marketinški i PR stručnjaci sve češće zahtevaju detaljne analize spominjanja kako za svoje klijente tako i za nadređene. Pomoću novih izveštaja od sada je moguća upoređivanje ključnih reči, a sve se lako može preuzeti u obliku excel tabele kako bi se olakšala izrada izveštaja.
Više informacija na: www.mediatoolkit.com