Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Razbijte kalup vizuelnim storytellingom!

Vizuelni storytelling postao je popularan marketing koncept, ali to nije ništa novo: Ljudska bića su slikala priče na zidovima pećina i pre 35 hiljada godina. Veliki broj podataka koji svedoče o efikasnosti slikovnog je impresivna. Ali sam sadržaj – kvalitet priče – važniji je od činjenice da je on prikazan u slikama.

Biti originalan u tzv. Age of Distraction brutalno je težak posao pun rizika, ali ako ste spremni za to, evo nekoliko načina koje možete primeniti u svom radu.

Sadržaj korisnika na steroidima
Oglašivači potcenjuju sadržaj koji će korisnici stvarati ukoliko nešto zahteva puno rada i avanture. Na primer, samo pogledajte trke u blatu kao što su Warrior Dash, Spartan Race i Tough Mudder. Ljudi plaćaju i do $150 da učestvuju u jednoj brutalnoj trci u kojoj prelaze preko prepreka, skaču preko vatre, bivaju šokirani visokonaponskim električnim vodovima i izdržavaju potpuno nepotrebne patnje. Postoji mogućnost za brendove da stvore slične vrste avantura i da ih strukturiraju tako da učesnici sami objavljuju vizuelne priče.

Cotopaxi je daleko ispred konkurencije kada je ovo u pitanju. Ova kompanija iz američke države Juta širom zemlje organizuje pustolovnu 24-časovnu trku pod nazivom Questival. Učesnici dobijaju Cotopaxi ruksak i hrpu sitnica, a potom pokušavaju da ispune više od 300 zadataka (koji su „usklađeni sa brendom“) i dokumentuju ih praveći fotografije i video snimke svojih aktivnosti i dele na društvenim mrežama.

Izaberite sopstvenu avanturu
Biti „konzument“ sadržaja je puno zabavnije kada niste pasivni u tome. Uzmimo za primer ogromnu popularnost video igara. Od većine njih ispadnu užasni filmovi, ali priče su zanimljive kada korisnici sami oblikuju njihov pravac. Dobar vizuelni storytelling može omogućiti vašoj publici da postane akter u priči.

Na primer, web stranice po konceptu „izaberite svoju sopstvenu avanturu“ mogu izneti vizuelnu priču na osnovu onoga na šta korisnik klikne na stranici. Pametan marketar mogao bi dozvoliti posetiocima da unesu svoje ime, poslovnu funkciju, da štikliraju kućicu na jednom od pet-šest potencijalnih problema, možda da izaberu neke parametre za rešenje (korisničku bazu, vertikalu, integraciju rešenja odnosa sa korisnicima), a zatim da pogledaju personalizovanu animaciju ili niz slika koje se bave problemom.

Memei pričaju priče
Ako ste u potrazi za brzim vizuelnim hitovima za društvene medije, memei su vaš najbolji izbor. Memei su efikasni iz više razloga. Pre svega, oni su izgrađeni na postojećim slikama koje su naširoko prepoznatljive, veoma su kontekstualne i često povezane sa istorijskim ličnostima, filmovima, knjigama i ostalim kulturnim blagom. Na taj način, one već imaju implicitne priče koje ne zahtevaju objašnjenje. Drugo, s malo brainstorminga, možete ih učiniti duhovitim. Ne morate biti profesionalni komičar da radite sa memeom. Na kraju, i što je najvažnije, zbog njih, marketar, tj. vi, izgleda kao ljudsko biće. Ljudi razmenjuju memee sa prijateljima, porodicom i kolegama, jer žele da prenesu neku poentu na upečatljiv način. Dobar izbor memea (i naslova) pomaže u izgradnji društvene prepoznatljivosti.

Ako niste iskreni nećete ni uspeti
Mnogo vizuelnog sadržaja nema zapravo nikakvu svrhu. Neki infografici i video snimci izgledaju interesantno, ali to ne znači da su korisni, obrazovni, inspirativni, zabavni ili da su možda neka kombinacija sva četiri ova elementa. Bez argumenata, misije ili nekog razloga koji bi bio bitan ljudima, rizikujete da izgubite svoju publiku i svedete marketing na beli šum.

Ceo tekst pročitajte na AdAge portalu.

Autor:

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!