Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 650

Misterija kreativne ideje

0

U okviru McCann Parobrodiranja održan je još jedan Otvoreni dan za studente pod nazivom „Misterija kreativne ideje i kako je uspešno demistifikovati“. Brojnim studentima sa beogradskih fakulteta na kojima se izučavaju discipline iz oblasti kreativne industrije “tajne zanata” preneli su kroz zanimljiva predavanja i praktične radionice kreativci agencije McCann Beograd.

Angažovaću te da mislimo zajedno!

0

Nevena Martinović, menadžer za odnose s javnošću u kompaniji Confluence Property Management, specijalno za Marketing mrežu govori koji kanali komunikacije su najefikasniji kada govorimo o industriji upravljanja centrima i u kojoj meri je podrška agencija važna.

Uvod u oglašavanje na YouTubeu

0

Želite li da se istaknete među brojnom konkurencijom, povežite svoj brand, proizvod ili uslugu s korisnicima na YouTubeu, najpopularnijoj stranici za pretraživanje, deljenje i pregled video sadržaja.

Destinacija kao brend

Veoma je teško ubediti nekoga da promene svoje utiske o tome koja su mesta poželjna za život, rad, studiranje ili odmor. Globalna tržišna utakmica navela je mnoge turističke destinacije, od malih odmarališta i banja do čitavih zemalja da usvoje tehnike brendiranja slične onima koje su koristili Koka-kola, Najki ili Soni kako bi izgradile prepoznatljiv imidž i privukle što veći broj posetilaca.

Imperativ je uvek isti – šta konzumenti žele i kako do njih doći?

Marija Matić, Media Planning Director u agenciji Direct Media, specijalno za Marketing mrežu govori kako konkretno izgleda proces ekonometrijskog merenja koje razvija ova agencija, koje metode merenja investicija u medijima su danas najdominantnije u Srbiji i regionu, kao i na koji način je programmatic oglašavanje izmenilo medijsku industriju.

Kako mogu da se zaštitim na Internetu?

Marketing mreža pokrenula je anketu na teme – Internet za mala i srednja preduzeća, online komunikacija, content marketing, izgradnja brenda na globalnoj mreži itd. Naši čitaoci postavili su nam pitanja, a u narednom periodu objavićemo odgovore relevantnih sagovornika.

Real grupa u Portugaliji osvojila prestižnu Effie nagradu

0

REGION – Real Media de Portugal, deo hrvatske full service agencije Real grupa, u saradnji sa Universal McCann Portugal, nagrađena je zlatom u kategoriji društveno-odgovornog poslovanja prestižne marketinške nagrade Effie za rad na kampanji „Mais para Todos” za klijenta Lidl Portugal, saopštila je ova agencija.

Savremeni dizajn navodi na razmišljanje

0

REGION – Manifestacija Design Overview poznatija kao DOiT, čiji je jedan od partnera i ove godina bila agencija McCann Tirana, četvrti put je organizovana u albanskom glavnom gradu Tirani. Ove godine manifestacija je održana pod geslom „Creativity for innovation & growth“ i okupila je najveće komunikacione agencije koje posluju na albanskom tržištu, kao i renomirane marketinške stručnjake iz celog sveta.

5 uspešnih strategija za oglašavanje na Twitteru

Twitter je samo jedna od platformi koja može da bude od velike koristi, bilo da se radi o malim firmama, online prodavnici ili velikim korporacijama.