today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

5 uspešnih strategija za oglašavanje na Twitteru

Twitter je samo jedna od platformi koja može da bude od velike koristi, bilo da se radi o malim firmama, online prodavnici ili velikim korporacijama.

Proverite da li je Twitter mesto na kom se nalaze vaši klijenti
Pre nego što otvorite nalog i počnete da ulažete dosta vremena i napora u stvaranje strategije za ovu društvenu platformu, važno je da se uverite da je vaša ciljna publika zaista koristi i redovno posećuje. Ako oni, pak, radije koriste druge kanale kao što su LinkedIn ili Facebook, vodićete komunikaciju sami sa sobom ili sa ostalim „twitterašima“ koji nikako neće pomoći vašem poslovanju.

Odredite jasnu poziciju pre nego što počnete da twittujete
Ako prodajete ekološke proizvode, kao na primer filtere za vodu, to ne znači da treba da pišete samo o tom proizvodu. Možete da twitujete o tome kako je važno da se obrati pažnja na zagađenja, kako razne hemikalije utiču na zdravlje, koliko je voda važna, ko su najveći zagađivači… Budite hrabri i provokativni. Objavite studije i informacije koje će podstaći raspravu i zainteresovati ostale twitteraše.

Sledite pravilo 60/40
Osim što koristite Twitter kako biste svoj brend ili kompaniju postavili kao lidera u poslovanju, takođe je važno da se povežete sa istomišljenicima koji dele vaše interese. Menjajte svoje twittove. Preporučljivo je da twittujete o svom proizvodu, uslugama ili poslovanju oko 60 posto vremena, a posvetite preostalih 40 posto drugim stvarima. To mogu da budu vesti, fotografije, video snimci, zanimljive činjenice… Iako ponekad možete dozvoliti da oni budu potpuno van vaše sfere interesovanja, trudite se da, makar na nekom nivou, imaju veze sa vašim brendom ili industrijom.

Pratite trendove i aktuelne probleme
Povežite se sa važnim ljudima i pratite profile kompanija iz sfere svoje industrije i trgovine. Možete da „retwittujete“ neke od njihovih vesti, i pokažete tako svojim pratiocima da niste samo orijentisani na sebe. Pratite redovno sve vesti i sami postanite jedan vid izvora najnovijihinformacija. Potrudite se i da pratite najuticajnije medije, analitičare i konsultante u svom području.

Kada delite neke vesti ili članke, obavezno navedite ime izvora ili autora teksta. Ako često delite tekstove nekog autora, on/ona će sigurno postati vaš pratilac, i verovatno i deliti neke od vaših sadržaja. A tako ćete brzo proširiti publiku.

Ceo tekst pročitajte na portalu Telegrafa.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!