Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Savremeni dizajn navodi na razmišljanje

REGION – Manifestacija Design Overview poznatija kao DOiT, čiji je jedan od partnera i ove godina bila agencija McCann Tirana, četvrti put je organizovana u albanskom glavnom gradu Tirani. Ove godine manifestacija je održana pod geslom „Creativity for innovation & growth“ i okupila je najveće komunikacione agencije koje posluju na albanskom tržištu, kao i renomirane marketinške stručnjake iz celog sveta.

DOiT je događaj na kome publika može da uživa u ekskluzivnim projektima iz oblasti dizajna, dobije uvid i upozna se sa trendovima u ovoj oblasti i uživa u njenim najboljim radovima koje su predstavili autori iz više od deset zemalja. Krativni tim agencije McCann Tirana osmislio je i kreirao zanimljivu instalaciju inspirisanu poznatom sklupturom Mislilac (The Thinker) od Ogista Rodena.

“Imajući u vidu teme koje su bile na dnevnom redu konferencije osmislili smo zidnu instalaciju mislioca koja je dočekivala goste na izlasku iz sale,” ističe Suela Štila, direktorka agencije McCann Tirana i dodaje: “Slogan kojim je propraćena instalacija – Ideje su samo ideje. Egzekucije je sve. – najbolje govori o smislu i svrsi današnje komunikacione industrije koja navodi na razmišljanje i stvaranje utiska”.

Manifestacija je ove godine održana u neuobičajenom prostoru Saborne crkve koja je za ovu priliku pretvorena u kongresnu salu koja je iskorišćen za razgovor i diskusiju o različitim, po nekima i kontraverznim temama kao što je na primer inkluzija LGBT zajednice u advertajzing agencije i kampanje klijenata ili komercijalna upotreba Božića. Ono što je obeležilo ovogodišnji DoiT je veliki broj renomiranih marketinških stručnjaka iz celog sveta od Endruja Bareta čelnika Ogilvy Pride, Larue Džordan Bombah, koosnivača britanske agencije Mr. President do poznatih grčkih dizajnera Vasilis Palasa i Janisa Karalambopulosa i Patrika de Jonga iz italijanskog Artificial Rome.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!