Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Destinacija kao brend

Veoma je teško ubediti nekoga da promene svoje utiske o tome koja su mesta poželjna za život, rad, studiranje ili odmor. Globalna tržišna utakmica navela je mnoge turističke destinacije, od malih odmarališta i banja do čitavih zemalja da usvoje tehnike brendiranja slične onima koje su koristili Koka-kola, Najki ili Soni kako bi izgradile prepoznatljiv imidž i privukle što veći broj posetilaca.

Na osnovu niza studija, autori knjige Destinacija kao brend, Anet Pričard, Najdžel Morgan i Rodžer Prajd, ukazuju na to da brendiranje usmereno na jasno definisane ciljne grupe i motivisanje „potrošača“, vode ka sigurnom uspehu. Svako mesto na planeti može privući pažnju, važno je samo setiti se na koji način.

Takođe u izdanju Izdavačke kuće Clio, nalazi se i naslov Uzbudljivi gradovi o revitalizacija grada pomoću manifestacija kulture, festivala, izložbi i sajmova – kao odgovor na pitanje kako da gradovi postanu prijatnija i poželjna mesta za život.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!