REGION – Real Media de Portugal, deo hrvatske full service agencije Real grupa, u saradnji sa Universal McCann Portugal, nagrađena je zlatom u kategoriji društveno-odgovornog poslovanja prestižne marketinške nagrade Effie za rad na kampanji „Mais para Todos” za klijenta Lidl Portugal, saopštila je ova agencija.
Humanitarni pokret „Mais para Todos” pokrenuo je Lidl Portugal kao zajedničku inicijativu prikupljanja i doniranja sredstava, s ciljem podržavanja dobrotvornih ustanova i udruženja širom Portugalije koje svakodnevno rade kako bi pomogle onima kojima je pomoć najpotrebnija. U prilog uspešnosti projekta govori činjenica kako je u samo prve tri nedelje od početka akcije prikupljeno više od milion evra.
Kampanja „Mais para Todos” nastala je pod palicom Bina Uršića, kreativnog direktora u Real grupi. Reč je o celovitoj komunikacijskoj kampanji, u kojoj su korištene televizijske, radijske, štampane i internet platforme, uključujući društvene mreže, ali i zaseban microsite. „Ovo priznanje samo je jedan od dokaza kako je hrvatski kreativni tim, uz operativnu podršku lokalnog tima, uspeo nadvladati kulturološke barijere i u potpunosti razumeti portugalski mentalitet, te javnost uspešno osvestiti o potrebama portugalske zajednice,“ izjavio je Bino Uršić.