Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 219

LV Super Bowl (V deo)

SVET – Brendovi i njihove kampanje spremne su za 55. Super Bowl koji će biti održan u nedelju u Americi. U nastavku objavljujemo još nekoliko reklama koje će biti prikazane u toku „big game“.

Direct Media pokreće Direct NEURO istraživanja zasnovana na neurotehnologiji

0

Iza imena Direct NEURO, novog brenda istraživanja na tržištu, stoji iskusan tim neuronaučnika sa svetskim referencama i brojnim istraživanjima i studijama.

Globalni prihodi agencija od novih poslova smanjeni za 5,8% u 2020.

0

SVET – Globalni media new-business revenue u 2020. godini, uprkos pandemiji, povećan je za 6,9%, dok su na kreativnoj strani prihodi agencija od novih poslova opali za 12,6%. Ukupno gledano, na nivou industrije, new-business revenue opao je za 5,8%, navodi se u najnovijem izveštaju globalne konsultantske kuće R3.

Istraživanje stanja struke – #izazov2021

0

Marketing mreža, sedmu godinu za redom, pokreće istraživanje koje se bavi ključnim temama iz oblasti marketinga i komunikacija, kao i trendovima za 2021. godinu.

WPP i TikTok najavili globalno partnerstvo

SVET – WPP i TikTok najavili su juče inovativno globalno partnerstvo koje će omogućiti WPP agencijama i klijentima da iskoriste uticaj i doseg ove mobilne video platforme. Partnerstvo omogućava WPP klijentima da iskoriste jedinstven pristup i mogućnosti TikTok platforme, koristeći je za što efikasniju komunikaciju sa ciljnim grupama.

Ko stoji iza DISstrack-a o kome se priča?

0

Takmičenje u poslovanju prirodna je stvar. Biznis tako funkcioniše. Međutim, na ovim prostorima godinama unazad nedostaje takmičarskog duha među brendovima iz svima poznatih razloga. Zbog toga je veliko interesovanje i reakciju javnosti, pogotovo na društvenim mrežama, izazvao disstrack u kojem legenda srpskog repa Ajs Nigrutin vozi bajs po DIS marketu i suptilno provocira konkurenciju koja je nedavno objavila nešto slično. Tim povodom, specijalno za Marketing mrežu govore, Miroslav Maslovarić i Slobodan Lugonja, koji već četiri godine predvode ekipu iz marketinške agencije T&T Brand Factory, a koja stoji iza ovog DISstrack-a.

Objavljen izveštaj Brand Finance Global 500 za 2021.

SVET – Brand Finance objavio je najnoviji izveštaj za 2021. godinu o najvrednijim kompanijama Brand Finance Global 500. Američki tehnološki div Apple, prvi put je od 2016. godine, povratio titulu najvrednijeg brenda na svetu, ali ne zbog skoka prodaje iPhona već zahvaljujući strategiji širenja na digitalne i pretplatničke usluge. Vrednost brenda Apple porasla je za 87%, navodi se u ovogodišnjem izveštaju Global 500.

European Communication Monitor 2021

0

SVET – U toku je istraživanje European Communication Monitor 2021. Ako se bavite komunikacijama, molimo vas da odvojite 15 minuta vremena i doprinesete ovogodišnjem istraživanju na sledećem linku: http://www.communicationmonitor.eu/.

Posebno priznanje za I&F Grupu i kampanju „Hvala doktori“

0

Društveno odgovorna kampanja „Hvala, doktori!“, proaktivni projekat I&F Grupe realizovan u saradnji agencija McCann Beograd i UM Beograd, dobitnik je posebnog priznanja za društveno odgovornu kampanju u okviru manifestacije „Izuzetne ličnosti 2020“.

LV Super Bowl (IV deo)

SVET – Ostalo je šest dana do jubilarnog 55. Super Bowl-a, a brendovi uveliko objavljuju svoje kampanje koje će biti prikazane tokom ovogodišnjeg događaja.