Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Brend stvara tim koji posvećeno pristupa svakom zadatku!

Kako se gradi dugovečan brend koji ostaje konkurentan na tržištu i prepoznatljiv po kvalitetu, specijalno za portal Marketing mreža govori Tatjana Đokanović, direktorka marketinga i razvoja kompanije Dijamant.

Dijamant u svom portfoliju ima veliki broj brendova koji odolevaju vremenu i vole ih sve generacije. Šta je tajna „dobrog zrenja“ brenda?
Dijamant je kompanija uspešno posluje duže od 80 godina i za to vreme izgradila je poziciju lidera na domaćem i regionalnom tržištu. Poverenje koje nam potrošači decenijama ukazuju pravdamo konstantnim ulaganjem u inovacije, unapređujući portfolio novim i poboljšanim postojećih proizvodima. Da bi jedan brend ostao dugovečan i konkurentan, nužno je da prati kretanja na tržištu, da se prilagođava promenama, ali i ostane veran svojim početnim vrednostima, kvalitetu pre svega.

Da li je građenje brenda maraton ili sprint i zašto?
Građenje ozbiljnog brenda je sistematski proces u kojem učestvuju timovi profesionalaca na različitim nivoima, rešeni da tržistu ponude asortiman koji se izdvaja po kvalitetu, dizajnu ali i komunikaciji. Zato možemo reći, koristeći sportske termine, jer tržiste i jeste utakmica, da je postavljanje brenda uspešno savladavanje više disciplina, ponekad vaš očekuje trka na duge staze, a ponekad morate biti spremni za brzi start i savladavanje prepreke do cilja. A cilj je svim učesnicima jedan – zadovoljan kupac.

Godine su surov selektor, pre nego veran saveznik. U kojoj meri je važno prilagođavanje brenda „svim vremenskim uslovima“?
Godina za nama možda je i najbolji pokazatelj važnosti prilagođavanja vremenskim okvirima i uslovima u kojima se posluje. Posmatrajući na globalnom nivou, kompanije su se našle u neočekivanim okolnostima koje su zahtevale brze reakcije i reorganizaciju poslovnih strategija. Od snalaženja u novonastalnoj situaciji zavisio je rezultat i nastavak tržišnog nastupa. Za održavanje dobre pozicije brenda, uverena sam, da nas je protekli period naučio da adekvatno odgovarama na izazove i modifikujemo osnovne ciljeve prema okolnostima, ali isto tako ne odstupamo od izvorne ideje. Pomenuću samo činjenicu na koju smo posebno ponosni, da je Dijamant i u najtežim okolnostima u potpunosti snabdevao domaće i regionalno tržište osnovnim životnim namirinicama. Plasirali smo čak i novu liniju prozvoda „Dijamant način“, što je dokaz da najbolji ne odustaju i da dobre ideje nađu put do potrošača i u izazovnim vremenima.

U kojoj meri je za dugovečan brend presudan tzv. ljudski faktor?
Brend stvara tim koji posvećeno pristupa svakom zadatku i koji je spreman na izazove i rizike, na putu od početne ideje do postavljanja proizvoda na police. Zadovoljstvo je raditi u okruženju koje vas inspiriše i podstiče da pružate svoj maksimum, i upravo takva atmosfera dovodi i do uspeha brenda i njegove vidljivosti na tržištu. Zapravo, brend ima svoju ličnost, kojom se izdvaja, kojom komunicira sa potrošačima, konkurencijom, i tu dolazimo do ljudskog faktora i značaja uloge kreatora njegovog trajanja. Uverena sam da dobra energija u timu i inovativan pristup dovode do toga da jedan brend bude dugovečan i da pomera granice.

Koliko je važno da brend bude dosledan u komunikaciji sa svojim potrošačima?
Trendovi se brzo menjaju, pred brendovima je sve više izazova i zbog toga doslednost je od izuzetnog značaja za uspešnu komunikaciju sa potrošačima koji nepogrešivo prepoznaju sadržaj i kvalitet koji brend plasira.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!