Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 197

Kvantitet je važan, ali je mnogo važnije da li je poruka došla do prave publike!

0

Ilija Vučević, Head of Client Service & International Project u agenciji Kliping Beograd, specijalno za Marketing mrežu govori zašto je danas važno, ali i obavezno meriti uticaj komunikacione kampanje i na koji način analiza medijskog sadržaja može da nam pomogne u previđanju uspešnosti budućih kampanja.

Prva 100% lokalna Mastercard kampanja

0

Globalni brend Mastercard u saradnji sa agencijom McCann Beograd predstavio je prvu 100% lokalnu kampanju za tržišta Srbije i Hrvatske. Mastercard keš-bek kampanja prva je kampanja ovog brenda koju je u potpunosti osmislio i realizovao lokalni agencijski tim i prilagodio ciljnoj grupi na ovim prostorima, obzirom da su navike potrošača vrlo specifične.

Takmičenje Young Drummers otvoreno za prijave iz celog sveta!

0

REGION – Golden Drum Festival nastavlja da podržava talentovane individualce na njihovom putovanju ka uspešnoj karijeri. Takmičenje Young Drummers otvoreno je juče, a predstavljane su i najnovije promene.

Clio Awards zlatne kampanje

SVET – Organizatori Clio Awards dodelili su nagrade za period 2020/21. U nastavku izdvajamo TOP 10 kampanja koje su osvojile zlatne nagrade. Koja vam je najinspirativnija?

Say It With McDonald’s!

0

SVET – Uz podršku kreativne agencije DDB Colombia, McDonalds’s pokrenuo je novu kampanju „Say It With McDonald’s“ pozivajući potrošače da speluju svoje emocije, koristeći samo ambalažu hrane brenda postavljajući je pod različite uglove. Brend je pronašao jednostavan način da pomogne potrošačima da se dublje povežu sa hranom koju jedu.

#AdTalk​ sa Jelenom Mikić (Represent Academy)

0

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, pokrenula je prošle godine #AdTalk, seriju video intervjua sa predstavnicima kompanija i agencija na različite teme iz struke.

Milka Vojvodić postaje CEO Delta Holdinga

0

Od 1. juna na snagu stupa nova organizacija menadžmenta Delta Holdinga po kojoj će, umesto predsednika kompanije i Borda direktora, kompanijom rukovoditi Upravni odbor i Izvršni odbor. Miroslav Mišković, dosadašnji predsednik Delta Holdinga, ubuduće će obavljati funkciju predsednika Upravnog odbora.

Automatizacijom procesa do većih kreativnih kapaciteta

0

Godina 2020. pred mnoge je stavila izazov da se prilagode ili nestanu čekajući da se stvari vrate “na staro”. Ali nije ni na sve industrije imala isti uticaj, i tako je event industrija zapravo bila jedna od najteže pogođenih pandemijom. Ipak i u okviru iste, za određene vidove postojao je “spas” u digitalizaciji odnosno prelasku na online način poslovanja.

Raspisan konkurs za nagrade KAKTUS 2021!

0

Marketing mreža raspisala je konkurs za 7. nacionalnu dodelu godišnjih nagrada – KAKTUS 2021Nagrade se dodeljuju u 24 kategorije, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje u protekloj godini. Glavne nagrade na festivalu su, kao i do sada, Agencija godine, Oglašivač godine i Integrisana kampanja godine – Grand Prix. Kao i prethodnih godina, KAKTUS 2021 slavi samo one ideje koje izlaze iz granica očiglednog i uprkos teškim uslovima inspirišu i proizvode najefikasniju komunikaciju sa ciljnim grupama. Konkurs je otvoren do 20. septembra.

HURA! i njene agencije članice postale deo globalne inicijative VoxComm

0

REGION – VoxComm osnovan je kako bi istaknuo vrednost sektora agencija za tržišne komunikacije i omogućio neposredan dijalog sa World Federation of Advertisers (WFA). Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA!), vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj, postala je deo globalne inicijative VoxComm, koja okuplja čak 36 zemalja.