Bez ljubavi i posvećenosti, nema ni uspeha u poslu!

Povodom pokretanja Mark Awards, nagrade za poslovni i profesionalni uspeh stručnjaka iz kompanija u Srbiji, pitali smo marketing i komunikacijske profesionalce – šta za njih znači ostaviti trag na tržištu, ali i kako ocenjuju svoj položaj u kompanijama danas. Naša današnja sagovornica je Željka Ćirić Jakovljević, direktor Odeljenja za PR i odnose sa medijima, Banca Intesa.

Šta za Vas znači ostaviti trag na tržištu?
Verujem da svako od nas tokom svoje karijere ostavlja neizbrisiv trag na tržištu kroz različite aspekte komunikacija kojima se bavi. Naša struka je izuzetno dinamična i izazovna, pa je sasvim sigurno da su konstantan individualni i timski rad, učenje, praćenje trendova, kreativnost i profesionalnost osnove da se ostavi lični pečat. U srcu svih poslovnih segmenata nalazi se komunikacija – jedna reč koja ima veliku vrednost i efekte u javnosti, koji su jasno definisani, ciljno orijentisani i merljivi u svakom trenutku. Naravno, podrška i poverenje svih kolega, kako interno tako i eksterno iz drugih kompanija, od izuzetnog su značaja, jer sinergija koju zajedno stvaramo izdiže svakoga od nas ponaosob. Najvažnije od svega su ljubav prema ovom poslu i posvećenost apsolutno svakog trenutka, jer ako toga nema, nema ni uspeha. #lovemyjob

Kako biste ocenili položaj marketing i komunikacijskih stručnjaka u kompanijama danas? Da li bi oni trebali da budu članovi boarda direktora?
Koliko je značajan položaj marketing i komunikacijskih stručnjaka u kompanijama pokazuje činjenica da danas podjednako sa rukovodstvom učestvujemo u kreiranju brenda i imidža jedne kompanije i predstavljamo osnovni kanal komunikacije ka javnostima kojima se kompanija obraća. Zato i nosimo veliku odgovornost da prilagodimo način komunikacije strategiji poslovanja, i budemo jedan od glavnih stubova podrške biznisu u realizaciji prodajnih ciljeva. Sigurno je da organizaciona struktura varira u različitim industrijama, pa su negde komunikacijski stručnjaci deo top menadženta ili borda direktora, a negde ne. Definitivno je da je zadnjih godina zabeležen konstantan porast ulaganja u ljude iz naše struke, što je podjednako važano kao i ulaganje u promociju brenda.

Zašto je važno da na tržištu imamo nagradu koja se dodeljuje pojedincima za lične poslovne i profesionalne uspehe, kao što je Mark Awards?
Zaista moram da iskoristim priliku i da se zahvalim fantastičnoj Ivani Parčetić Mitić i njenom potalu Marketing mreža na ideji za pokretanje Mark Awards. Ivana je do sada kontinuirano radila na promociji i podizanju svesti o značaju PR i marketinga, i učinila da se kroz njene festivale i projekte povežemo i slavimo zajedničke uspehe. Zato ne sumnjam da će Mark Awards svima nama dati vetar u leđa da nastavimo da gazimo krupnim koracima dalje kroz karijere rušeći pred sobom sve barijere, ali i da podstakne mlade stručnjake da krenu našim stopama i svojim zaslugama ostave trag na tržištu.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari