Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda osvojili MIXX 2021 Best in Show

REGION – Na dugo iščekivanom događaju DK Home presented by A1 na zagrebačkoj Ljetnoj pozornici Tuškanac proglašeni su pobednici nagrade MIXX, te su nagrađene najbolje digitalne kampanje i digitalni alati/platforme u oblasti tržišnih komunikacija.

MIXX je takmičenje koje, po međunarodnoj licenci IAB-a, nagrađuje najbolje digitalne kampanje. Kriterijumi ocenjivanja uključuju kreativnost, strategiju, realizaciju i korišćenje medija te postignute rezultate, a upravo je po tim kriterijima stručni žiri takmičenja titulom Best in Show nagradio projekat 100% COVID Free putovanje Gradske knjižnice Poreč i agencije Studio Sonda. Uz Best in Show, proglašeno je i 12 pobednika kategorija.

Pipi Beverages i Imago Ogilvy za projekat Lito je tamo di si ti osvojili su nagradu Brand Awareness Campaign. Vile Botinec i Younited agency osvojili su priznanje u kategoriji Direct Response and Lead Generation sa projektom Novi standard Novog Zagreba. Zagrebačka pivovara i Degordian pobednici su kategorije Cross Media Integration Campaign sa projektom Opjevani junaci.

HURA i Izone za projekt #jedvačekam osvojili su nagradu Best COVID/Earthquake Crisis Campaign. Priznanje kategorije Best Media Strategy pripalo je A1 Austria Group i agenciji BBDO Zagreb za projekat Switchaj na najboljoj mreži. Kaufland i I to nije sve! proglašeni su najboljima u kategoriji Best Branded Content s projektom Kako se jede u Hrvatskoj.

Podravka i Human interaction company sa projektom Coolinarika 2021 najbolji su u kategoriji Best Website. Priznanje u kategoriji Best Mobile App dobio je projekat LAQO mobile app klijenta Croatia osiguranje i agencije Shape 404. Pipi Beverages i agencija Imago Ogilvy sa projektom #volitePipi zaslužili su priznanje u kategoriji Best Social.

Pobednici kategorije Best Search su Birgon i Arbona sa projektom Search – ealati.hr. Pedigree i MediaCom Zagreb pobednici su kategorije Best Tech & Innovation s projektom Dogvertising. Zagrebačka pivovara i Telegram Media Grupa iskazali su se u kategoriji Best Publisher Long-Form Native sa projektom Razmisli.

Sve informacije potražite na www.danikomunikacija.com.

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!