Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda osvojili MIXX 2021 Best in Show

REGION – Na dugo iščekivanom događaju DK Home presented by A1 na zagrebačkoj Ljetnoj pozornici Tuškanac proglašeni su pobednici nagrade MIXX, te su nagrađene najbolje digitalne kampanje i digitalni alati/platforme u oblasti tržišnih komunikacija.

MIXX je takmičenje koje, po međunarodnoj licenci IAB-a, nagrađuje najbolje digitalne kampanje. Kriterijumi ocenjivanja uključuju kreativnost, strategiju, realizaciju i korišćenje medija te postignute rezultate, a upravo je po tim kriterijima stručni žiri takmičenja titulom Best in Show nagradio projekat 100% COVID Free putovanje Gradske knjižnice Poreč i agencije Studio Sonda. Uz Best in Show, proglašeno je i 12 pobednika kategorija.

Pipi Beverages i Imago Ogilvy za projekat Lito je tamo di si ti osvojili su nagradu Brand Awareness Campaign. Vile Botinec i Younited agency osvojili su priznanje u kategoriji Direct Response and Lead Generation sa projektom Novi standard Novog Zagreba. Zagrebačka pivovara i Degordian pobednici su kategorije Cross Media Integration Campaign sa projektom Opjevani junaci.

HURA i Izone za projekt #jedvačekam osvojili su nagradu Best COVID/Earthquake Crisis Campaign. Priznanje kategorije Best Media Strategy pripalo je A1 Austria Group i agenciji BBDO Zagreb za projekat Switchaj na najboljoj mreži. Kaufland i I to nije sve! proglašeni su najboljima u kategoriji Best Branded Content s projektom Kako se jede u Hrvatskoj.

Podravka i Human interaction company sa projektom Coolinarika 2021 najbolji su u kategoriji Best Website. Priznanje u kategoriji Best Mobile App dobio je projekat LAQO mobile app klijenta Croatia osiguranje i agencije Shape 404. Pipi Beverages i agencija Imago Ogilvy sa projektom #volitePipi zaslužili su priznanje u kategoriji Best Social.

Pobednici kategorije Best Search su Birgon i Arbona sa projektom Search – ealati.hr. Pedigree i MediaCom Zagreb pobednici su kategorije Best Tech & Innovation s projektom Dogvertising. Zagrebačka pivovara i Telegram Media Grupa iskazali su se u kategoriji Best Publisher Long-Form Native sa projektom Razmisli.

Sve informacije potražite na www.danikomunikacija.com.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!