today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ostaviti trag na tržištu znači biti prepoznatljiv!

Povodom pokretanja Mark Awards, nagrade za poslovni i profesionalni uspeh stručnjaka iz kompanija u Srbiji, pitali smo marketing i komunikacijske profesionalce – šta za njih znači ostaviti trag na tržištu, ali i kako ocenjuju svoj položaj u kompanijama danas. Naša današnja sagovornica je Milena Mićanović, Direktor za komunikacije i odnose sa javnošću, OTP banka Srbija.

Šta za Vas znači ostaviti trag na tržištu?
Za mene to znači biti prepoznatljiv, izdvojiti se od ostalih, biti hrabar da se ide u smeru koji je drugačiji od konkurenata ako pričamo o brendu. Ako govorimo o pojedincu dovoljno je reći nečije ime i da svi znamo o kome se radi, tada znamo da je ostavljen trag na tržištu. To su oni ljudi koji su prosto nezamenljivi.

Kako biste ocenili položaj marketing i komunikacijskih stručnjaka u kompanijama danas? Da li bi oni trebali da budu članovi boarda direktora?
Apsolutno mislim da bi trebalo. U vreme krize u kojoj živimo proteklih godinu dana se jasno pokazalo koja je snaga i značaj pravovremene komunikacije i marketinških poruka koje se prilagođavaju datim okolnostima u realnom vremenu. Pandemija virusa korona imala je snažan uticaj na svaku industriju, ali poseban efekat ostavila je na svet komunikacija i marketinga, izmenivši ga iz temelja. Komunikacija mora biti direktna, otvorena i pravovremena, da počiva na proverenim informacijama i da prati racionalno preispitane prioritete. Upotrebom novih tehnologija u komunikacijama i promenom strategija, brendovi ostaju bliski svojim korisnicima i na taj način grade još lojalniju bazu klijenata. Uostalom, kako da funkcionišemo bez da komuniciramo? Način razmišljanja i komuniciranja, korporativna kultura i fokus na potrošača čine ono što kompaniju izdvaja, a ne tehnologija. Tehnologija to omogućava, ali nije game changer. Moramo se više posvetiti upravljanju korisničkim iskustvom, optimizaciji digitalnog marketinga i upotrebi veštačke inteligencije.

Zašto je važno da na tržištu imamo nagradu koja se dodeljuje pojedincima za lične poslovne i profesionalne uspehe, kao što je Mark Awards?
Mislim da je jako važno iz više razloga. Prvo time se podstiče kreativno i hrabro razmišljanje, jer svi mi volimo na kraju dana da budemo potapšani po ramenu. Takođe, time dobijamo priliku da čujemo kakve sjajne stvari rade kolege iz branše, jer u ovo ludački brzo vreme, ne stižemo da promislimo i čujemo tuđa iskustva i time otvorimo vidike za nova iskustva i ideje.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!