Četvrta dodela Effie nagrada održana je u petak, prvi put u online formatu. Dodeljeno je ukupno 6 bronzanih, tri srebrna i jedan Zlatni Effie. Prema rečima organizatora, srpskog ogranka IAA Srbija, ovogodišnje takmičenje se nije mnogo razlikovalo od pređašnjih, ni kada je broj prijava u pitanju (više od 40), a ni njihova struktura po kategorijama.
Žiri sastavljen od 45 stručnjaka u oblasti komunikacija nagradio je ovih deset kampanja:
Zlatni Effie
Kategorija Internet i telekomunikacije
MAME, DOBRO DOŠLE NA SVET, A1 Srbija, agencija Leo Burnett (Belgrade)
Srebrni Effie
Kategorija Beverages (Non-alcohol) – Carbonated Drinks
COCA-COLA OTKRIVA MISTERIJE SRBIJE!, The Coca-Cola Company, agencija McCann Beograd
Kategorija Social Good – Brands
SENIORI – IMAM MINUT, A1 Srbija, agencija Leo Burnett (Belgrade)
MAME, DOBRO DOŠLE NA SVET, A1 Srbija, agencija Leo Burnett (Belgrade)
Bronzani Effie
Kategorija Beverages (Non-alcohol) – Non carbonated drinks
TUBE OH, CHERRY, Knjaz Miloš, agencija LUNA/ TBWA Beograd
Kategorija Internet & Telecom
GODINE SU BITNE, A1 Srbija, agencija Leo Burnett (Belgrade)
Kategorija Snacks & Desserts
TVOJ PLAZMA RITUAL, Koncern Bambi, agencija McCann Beograd
Kategorija Ostalo
GALENIKA DEFRINOL FORTE, Galenika, agencija Executive Groupe
Kategorija Data Driven
ROMING DIGITAL KAMPANJA, A1 Srbija, agencija Fullhouse Ogilvy.
Kategorija Media Idea & Media Innovation
NE ODRIČEM SE, Udruženje Da se zna! Agencija McCann Beograd