Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 177

Nepristojno je ne buljiti!

0

SVET – Približava se početak Paraolimpijskih igara u Tokiju. Povodom toga, britanski Channel 4 pokrenuo je OOH i print kampanju „It’s Rude Not to Stare“.

Ovation BBDO raspisao konkurs za prakse Ad Starter!

0

Agencija Ovation BBDO raspisala je konkurs za stručnu praksu pod nazivom Ad Starter.

#kaktus2021: Rad na kreativnim kampanjama podseća na prolazak kroz polje kaktusa!

0

Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Tanja Vasojević, Communications Director, Delta Holding rekla je…

Da li ste ikada čuli zvuk namaza koji jedete?

0

REGION – Do sada su namazi Argeta Exclusive zadovoljili gotovo sve ukuse. Mogli smo ih omirisati, probati, videti i dodirivati. Nismo ih jedino mogli čuti. LunaTBWA Ljubljana je sa Argetom, došla do izazova – kako ukus namaza pretvoriti u zvuk?

#kaktus2021: Brendovi su kreativni i inovativni onoliko koliko su svesni svoje svrhe!

0

Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Ivan Westerveen, Creative Director, Saatchi&Saatchi Beograd rekao je…

#kaktus2021: Kampanje koje osvajaju nagrade su one koji pričaju jasnu, dobru i ubedljivu priču!

0

Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Milena Đorić Gudurić, Head of Marketing, Mastercard rekla je…

Dizajn sprint na delu!

0

Prošlo je tri meseca od kada smo se prvi put na Marketing mreži predstavili kao agencija Friday i ispričali šta su to dizajn sprintovi i kako ćemo uz pomoć njih kreativno rešavati probleme i odgovarati na marketing briefove kompanija.

Ulaganje u ljude preduslov je uspeha!

0

Promene su postale obeležje vremena u kome živimo. One su prisutne i u svim sferama poslovanja. Njih moramo na vreme da predvidimo, razumemo i odreagujemo sa pravim rešenjem.

#kaktus2021: Prošlo je vreme uskih horizonta i lokalnih stereotipa!

0

Povodom konkursa za sedmu po redu dodelu nagrada KAKTUS 2021, pitali smo članove žirija – da li je rad na kreativnim kampanjama bodljikav proces i na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Nina Elezović, Public Affairs & Communication Manager Serbia and Montenegro BU, Coca-Cola HBC rekla je…

B2E je model poslovanja sadašnjosti!

0

Blaž Ferenc, direktor korporativnih komunikacija u A1 Srbija i A1 Slovenija, specijalno za Marketing mrežu govori u kojoj meri su mladi talenti važni za razvoj kompanije, da li je B2E model poslovanja budućnosti, kao i zašto su podržali projekat KAKTUS Talents.