Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Represent Communications na vrhu liste agencija za komunikacije i odnose sa javnošću

Agencija Represent Communications iz Beograda, ponovo je zauzela lidersku poziciju prema poslednjem istraživanju portala Marketing mreža za 2020. godinu a u okviru studije Agency Report. Ovo je jedino istraživanje na našem tržištu koje se odnosi na oblasti poslovanja agencija za komunikacije i odnose sa javnošću. U prethodnoj godini, Represent Communications uspeo je da se zadrži u samom vrhu liste prema poslovnom prihodu, a po neto dobiti nalazi se na 13. mestu. Uprkos svim izazovima na tržištu i padu od 6,92% u poslovnom prihodu, Represent Communications uvećao je postojeći tim za 15,69%.

„U godini koja je za sve marketinške industrije bila teška, uspeli smo da zadržimo lidersku poziciju jer smo verovali u svoje znanje, ljude i inovacije koje smo uvodili tokom uslova kojima smo se prilagođavali. Trudili smo se da maksimalno održimo postojeće poslovne kapacitete i budemo uvek tu za naše zaposlene i klijente. Ponosna sam što je moj tim pokazao svoju snagu i fleksibilnost na delu jer smo se u vrlo kratkom periodu prilagodili svim nastalim promenama, bez bilo kakvog zastoja servisirali klijente, dobili nove projekte i što smo doneli odluku da na uštrb profita ne pravimo rezove ni u ljudstvu ni u platama ni u edukacijama i benefitima za zaposlene, što je nažalost bila retkost u agencijama u Srbiji i regionu“, ponosno ističe generalna direktorka Reprsent Communications, Tamara Jokanović.

Represent Communications jedna je od prvih profesionalnih agencija specijalizovanih za kreiranje i sprovođenje kampanja integrisanih komunikacija, organizaciju i sprovođenje kampanja podizanja svesti i informisanja, kampanja zagovaranja i kampanja sa ciljem promene percepcije i stava, digital i content marketing, sprovođenje istraživanja i analiza, medijske analize, evaluaciju uspešnosti kampanja, kriznu komunikaciju, edukaciju u različitim oblastima, izradu tehnika i alata u kreiranju internih komunikacija i pripremu marketinških i informativnih materijala. Jedina sertifikovana agencija Londonske škole za odnose sa javnošću.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!