today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Represent Communications na vrhu liste agencija za komunikacije i odnose sa javnošću

Agencija Represent Communications iz Beograda, ponovo je zauzela lidersku poziciju prema poslednjem istraživanju portala Marketing mreža za 2020. godinu a u okviru studije Agency Report. Ovo je jedino istraživanje na našem tržištu koje se odnosi na oblasti poslovanja agencija za komunikacije i odnose sa javnošću. U prethodnoj godini, Represent Communications uspeo je da se zadrži u samom vrhu liste prema poslovnom prihodu, a po neto dobiti nalazi se na 13. mestu. Uprkos svim izazovima na tržištu i padu od 6,92% u poslovnom prihodu, Represent Communications uvećao je postojeći tim za 15,69%.

„U godini koja je za sve marketinške industrije bila teška, uspeli smo da zadržimo lidersku poziciju jer smo verovali u svoje znanje, ljude i inovacije koje smo uvodili tokom uslova kojima smo se prilagođavali. Trudili smo se da maksimalno održimo postojeće poslovne kapacitete i budemo uvek tu za naše zaposlene i klijente. Ponosna sam što je moj tim pokazao svoju snagu i fleksibilnost na delu jer smo se u vrlo kratkom periodu prilagodili svim nastalim promenama, bez bilo kakvog zastoja servisirali klijente, dobili nove projekte i što smo doneli odluku da na uštrb profita ne pravimo rezove ni u ljudstvu ni u platama ni u edukacijama i benefitima za zaposlene, što je nažalost bila retkost u agencijama u Srbiji i regionu“, ponosno ističe generalna direktorka Reprsent Communications, Tamara Jokanović.

Represent Communications jedna je od prvih profesionalnih agencija specijalizovanih za kreiranje i sprovođenje kampanja integrisanih komunikacija, organizaciju i sprovođenje kampanja podizanja svesti i informisanja, kampanja zagovaranja i kampanja sa ciljem promene percepcije i stava, digital i content marketing, sprovođenje istraživanja i analiza, medijske analize, evaluaciju uspešnosti kampanja, kriznu komunikaciju, edukaciju u različitim oblastima, izradu tehnika i alata u kreiranju internih komunikacija i pripremu marketinških i informativnih materijala. Jedina sertifikovana agencija Londonske škole za odnose sa javnošću.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!