Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 162

Stop rodnoj neravnopravnosti na radnom mestu

0

REGION – Iako ste izjave poput – više brinu o izgledu, a manje o poslu ili neka se posvete porodici umesto karijeri, puno puta čuli uživo, verovatno ste ih u protekla dve nedelje prvi put videli na bilboardima u Hrvatskoj. Na koga ste prvo pomislili kad ste ih pročitali?

#kaktus2021: Kreativnost cveta u raznolikosti!

0

FABIO SILVEIRA, General Manager, Havas Creative, UAE bio je jedan od glavnih predavača na festivalu KAKTUS 2021. Povodom toga, razgovarali smo sa njim na koji način kulture utiču na kreativnost.

Uspešni brendovi ne napuštaju potrošače kada je teško

0

Nataša Šarčević, Direktorka marketinga i inovacija u kompaniji Atlantic Štark, dobitnica je Mark Awards priznanja u kategoriji Super Hero of the Year. Tim povodom razgovarali smo sa njom o marketinškoj struci u Srbiji i položaju stručnjaka u kompanijama.

17% globalnih marketing stručnjaka napustiće kompanije zbog diskriminacije i neuključenosti

0

REGION – The Global DEI Census označava važnu prekretnicu u našoj industriji – i jasan signal da se mora postići napredak. Rezultati se temelje na više od 10.000 odgovora sa 27 tržišta diljem sveta prikupljenih od juna do jula 2021., a istraživanje je identifikovalo ne samo demografiju učesnika već i njihov osećaj pripadnosti, iskustvo diskriminacije i ponižavajućeg ponašanja, pa čak i važnost mentalnog zdravlja u svojim zemljama.

Procena vrednosti influencers marketinga za 2021. je 13,8 milijardi US dolara

0

REGION – Influencers marketing se, usko povezan sa društvenim mrežama, etablirao kao vrlo vredan komunikacijski alat i taj je trend već neko vreme na vrhuncu. Od 2016. godine, kada mu je vrednost iznosila 1,7 milijardi američkih dolara, u 2020. je narasla na 9,7 milijardi, a za 2021. godinu se procenjuje da će se taj iznos popeti na 13,8 milijardi (izvor: Statista, 2021.). Zanimljivo je kako se influencers marketing s jedne strane menja sa novim komunikacijskim platformama i novim mogućnostima u kreiranju sadržaja, ali i kako, s druge strane, upravo influenceri „donose“ te trendove i omogućuju im pravi procvat.

Represent Communications dobitnik specijalne nagrade u kategoriji za Rodno najsenzitivniju kompaniju

0

Represent Communications dobitnik je “Specijanog priznanja za promociju značaja uključivanja žena u lanac dobavljača”. U okviru XV manifestacije Cvet uspeha za ženu zmaja, koju svake godine organizuje Koordinaciono telo za rodnu ravnopravnost i Udruženje poslovnih žena Srbije, Agencija Represent Communications našla se u finalu izbora za Rodno najsenzitivniju kompaniju kao jedina mala firma među mnogim velikim kompanijama.

Razvoj shopping centara u eri razvoja digitala

0

Kada govorimo o promenama u šoping navikama potrošača, neosporna je činjenica da je na to uticao razvoj e-commerce koji je već nekoliko godina u konstantnom rastu. Pandemija virusa Covid 19 je samo ubrzala i dodatno razvila online prodajni kanal, budući da su se fizička mesta prodaje u jednom trenutku pandemije suočila sa iznenadnim smanjenjem broja kupaca, čak i zatvaranjem. U pomenutoj situaciji, globalni odgovor retailer-a je da povećaju svoje prisustvo na digital kanalu kroz online radnje i šoping aplikacije, kako bi održali kontinuitet poslovanja.

Vedran Ivanković pojačanje u agenciji Kliping Beograd

0

Kliping tim je od ovog meseca bogatiji za još jednog člana. Vedran Ivanković preuzeo je poziciju Business Development Directora u ovoj agenciji.

Savet za brendove isti kao za ljude: imajte svrhu, nemojte samo da postojite

0

Nacionalni festival integrisanih komunikacija Kaktus okupio je najveće svetske kreativce i najuticajnije govornike iz industrije komunikacija. Učesnica je bila i Neli Angelova, direktorka komunikacija kompanije Nestlé za jugoistočno evropsko tržište, koja je istakla da bi jedan od najvažnijih ciljeva kompanija trebalo da bude – graditi brend sa svrhom, koji je smislen i relevantan.

Olivera Ćirković, Jelena Parezanović i Ljiljana Boljanović dobitnice PRO PR Globe Awards 2021

0

Međunarodna komisija PRO PR Globe Awards odlučila je da će ove godine priznanje za doprinos razvoju struke odnosa sa javnošću dobiti ugledne ekspertkinje iz oblasti komunikacija iz Republike Srbije: Olivera Ćirković, direktorica marketinga i korporativnih komunikacija u Univerexportu u Srbiji, Jelena Parezanović, posebna savetnica ministra za odnose sa javnošću i komunikacije u Ministarstvu prosvete, nauke i tehnološkog razvoja Srbije i Ljiljana Boljanović, generalna direktorica i partnerka u agenciji Olaf& McAteer Beograd.