Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Marketing je filozofija poslovanja

Nataša Đurđević, doskorašnji Category Director, The Coca-Cola Company Central Eastern Europe, dobitnica je Mark Awards specijalnog priznanja za lični doprinos razvoju struke. Tim povodom razgovarali smo sa njom o marketinškoj struci u Srbiji i položaju stručnjaka u kompanijama.

Na koje uspehe u profesionalnoj karijeri ste najponosniji?
Na ljude sa kojima sam radila. Ljude koje sam imala priliku da razvijam. Prirodno je da vremenom dobijate timove koji su vam povereni, da u svakom pojedincu prepoznate i pronađete ono najbolje, da ih gradite na njihovim snagama, da im pomognete da prevaziđu sami sebe i postignu, ne samo svoj maksimum, nego i sami sebe. Ponosna sam što sam pomogla velikom broju kolega da se razviju, idu dalje i izgrade svoje uspešne karijere.

Kako biste opisali marketinšku struku u Srbiji?
Prva reč koja mi pada na pamet je kriza identiteta. Onako kako ja uopšte doživljam marketing je da je to filozofija poslovanja, a tek onda funkcija i specijalizovana delatnost. To je filozofija poslovanja koja ima fundamentalno strateški značaj za svaki privredni subjekt. Međutim, marketing funkcija je danas, na žalost, često skrajnuta i svedena na oglašavanje i uske specijalističke aktivnosti, a ne na strateško duboko razumevanje potrošača, otkrivanje potreba, rešavanje njihovih problema i građenje zdravih, održivih jakih brendova i stvaranja poslovnih rezultata.

Kako biste ocenila položaj marketing stručnjaka u kompanijama danas?
Mislim da ima još puno prostora da se radi na unapređenju položaja marketing stručnjaka u kompanijama. Osim izuzetaka, retki imaju tu značajnu ulogu da su u nekom top menadžmentu i da mogu da utiču na dugoročno određenje i opredeljenje kompanije i brenda.

Šta za vas znači ostaviti trag na tržištu?
Jedna vrlo značajna stvar jeste uticaj koji svako od nas ostavlja na ljude oko sebe. Kako napredujete u poslu, prirodno je da dobijate timove za koje ste odgovorni. To je velika i ozbiljna odgovornost. Da svakog dana budete dobar uzor. Da prepoznate sposobnosti i snage, pa da ih dalje razvijate, da pomognete da se neki nedostaci prevazidju, da inspirišete, dajete šanse, pružite zaštitu, omogućite svakome da napreduje, bude bolji, i dostigne ono što želi u karijeri.
Sledeće što bih pomenula je način na koji radite posao. Da se strukom bavite profesionalno, odgovorno, sa integritetom. Da postavljate najviše standarde prvo pred sebe, a onda i pred saradnike – tim, partnere, agencije… sve sa kojima imate prilike da radite.

Konačno, ono što je najvidljiviji rezultat našeg posla – brendovi koji su na tržištu i njihovi rezultati. Stvoriti, razviti, održati zdrav, relevantan, odgovoran brend koji će imati svoje mesto u životima ljudi, koji može da inspiriše na pozitivne vrednosti, koji stvara vrednost za sve koji sa njime dodju u dodir.

U kojoj meri je za vas značajno priznanje Mark Awards?
Marketing je moja strast, jednako intenzivna kao kada sam počinjala. Trudila sam se da svakog dana budem bolja i radim bolje, da biznis ili ljudi na koje utičem svojim radom budu bolji posle mene. Velika mi je čast da su me najpre kolege predložile, a žiri nagradio ovim priznanjem. Ovo, naravno, nije kraj. Ispred mene je još godina rada – ovakvo priznanje doživljavam kao novi i još viši standard i kao obavezu da nastavim u istom duhu.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!