Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Marketing je filozofija poslovanja

Nataša Đurđević, doskorašnji Category Director, The Coca-Cola Company Central Eastern Europe, dobitnica je Mark Awards specijalnog priznanja za lični doprinos razvoju struke. Tim povodom razgovarali smo sa njom o marketinškoj struci u Srbiji i položaju stručnjaka u kompanijama.

Na koje uspehe u profesionalnoj karijeri ste najponosniji?
Na ljude sa kojima sam radila. Ljude koje sam imala priliku da razvijam. Prirodno je da vremenom dobijate timove koji su vam povereni, da u svakom pojedincu prepoznate i pronađete ono najbolje, da ih gradite na njihovim snagama, da im pomognete da prevaziđu sami sebe i postignu, ne samo svoj maksimum, nego i sami sebe. Ponosna sam što sam pomogla velikom broju kolega da se razviju, idu dalje i izgrade svoje uspešne karijere.

Kako biste opisali marketinšku struku u Srbiji?
Prva reč koja mi pada na pamet je kriza identiteta. Onako kako ja uopšte doživljam marketing je da je to filozofija poslovanja, a tek onda funkcija i specijalizovana delatnost. To je filozofija poslovanja koja ima fundamentalno strateški značaj za svaki privredni subjekt. Međutim, marketing funkcija je danas, na žalost, često skrajnuta i svedena na oglašavanje i uske specijalističke aktivnosti, a ne na strateško duboko razumevanje potrošača, otkrivanje potreba, rešavanje njihovih problema i građenje zdravih, održivih jakih brendova i stvaranja poslovnih rezultata.

Kako biste ocenila položaj marketing stručnjaka u kompanijama danas?
Mislim da ima još puno prostora da se radi na unapređenju položaja marketing stručnjaka u kompanijama. Osim izuzetaka, retki imaju tu značajnu ulogu da su u nekom top menadžmentu i da mogu da utiču na dugoročno određenje i opredeljenje kompanije i brenda.

Šta za vas znači ostaviti trag na tržištu?
Jedna vrlo značajna stvar jeste uticaj koji svako od nas ostavlja na ljude oko sebe. Kako napredujete u poslu, prirodno je da dobijate timove za koje ste odgovorni. To je velika i ozbiljna odgovornost. Da svakog dana budete dobar uzor. Da prepoznate sposobnosti i snage, pa da ih dalje razvijate, da pomognete da se neki nedostaci prevazidju, da inspirišete, dajete šanse, pružite zaštitu, omogućite svakome da napreduje, bude bolji, i dostigne ono što želi u karijeri.
Sledeće što bih pomenula je način na koji radite posao. Da se strukom bavite profesionalno, odgovorno, sa integritetom. Da postavljate najviše standarde prvo pred sebe, a onda i pred saradnike – tim, partnere, agencije… sve sa kojima imate prilike da radite.

Konačno, ono što je najvidljiviji rezultat našeg posla – brendovi koji su na tržištu i njihovi rezultati. Stvoriti, razviti, održati zdrav, relevantan, odgovoran brend koji će imati svoje mesto u životima ljudi, koji može da inspiriše na pozitivne vrednosti, koji stvara vrednost za sve koji sa njime dodju u dodir.

U kojoj meri je za vas značajno priznanje Mark Awards?
Marketing je moja strast, jednako intenzivna kao kada sam počinjala. Trudila sam se da svakog dana budem bolja i radim bolje, da biznis ili ljudi na koje utičem svojim radom budu bolji posle mene. Velika mi je čast da su me najpre kolege predložile, a žiri nagradio ovim priznanjem. Ovo, naravno, nije kraj. Ispred mene je još godina rada – ovakvo priznanje doživljavam kao novi i još viši standard i kao obavezu da nastavim u istom duhu.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!