Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Razvoj nauke o podacima – unapređenje usluga u oblastima komunikacije i oglašavanja

Polaris tim je prisustvovao ovogodišnjoj Data Science konferenciji koja je održana u Beogradu. Sa više od 100 govornika iz različitih delova sveta, konferencija je ponudila opsežan pregled glavnih razvoja na polju nauke o podacima. Pored predavanja, učesnici su mogli da prate i panel diskusije domenskih eksperata, kao i da učestvuju u preko 40 tehničkih tutorijala.

Konferenciju su podržale brojne strane i domaće kompanije koje su prezentovale inovacije sopstvenih procesa i proizvoda, kao i transformaciju organizacija primenom veštačke inteligencije na tradicionalnim tržištima. Inovacije su mahom dolazile iz sfere procesuiranja i obrade prirodnog jezika, prepoznavanja slika i obrade videa, kao i modeliranja poslovnih procesa u službi optimizacije strateškog odlučivanja. Posebna pažnja posvećena je oblasti kvantnog računarstva čiji je razvoj u začetku, ali se na osnovu brzine napretka i adaptacije novih tehnologija predviđa da će ući u praktičnu upotrebu već u narednih 5 do 10 godina.

Zaključak oko koga se većina učesnika složila jeste da će analitika velikih podataka i veštačka inteligencija, koje su odomaćene kako u stranim, tako i u domaćim kompanijama, doživeti najviše nivoe usvajanja i da će imati najdublji uticaj na poslovanje u narednih nekoliko godina.

Brojne od pomenutih tehnologija imaju potencijal za unapređenje usluga u sferi komunikacija i oglašavanja. Posebno treba istaći napredak u sferi automatizovanog mašinskog učenja koji obećava dodatno osnaživanje metoda modeliranja i optimizacije marketinških i komunikacionih aktivnosti, kao i celokupne interakcije između potrošača i brendova, omogućavajući efikasniju komunikaciju i sve veći povraćaj uloženih sredstava. Sa druge strane, razvoj klaud tehnologija omogućava savremene i unapređene dešborde koji pružaju lako dostupan i pregledan uvid u medijske investicije i njihove rezultate, osnažujući kompanije da blagovremeno i adekvatno reaguju na promene na tržištu.

Konferencija je bila savršena prilika da ažuriramo znanja o najnovijim trendovima i osiguramo da Polarisovi klijenti uvek imaju pristup najsavremenijim i prvoklasnim rešenjima u sferi analize i vizualizacije podataka, kao i modeliranja i optimizacije poslovnih odluka. Naš tim konstantno i proaktivno radi na usavršavanju postojećih i sticanju novih veština težeći da klijentima omogući besprekorno iskustvo i najbolje rezultate.

Više o uslugama koje nudimo možete naći na sledećem linku: http://polaris-see.com/#products

Tekst napisali: Anica Stamenić, Data Scientist agencija Polaris i Ratko Nikolić, Junior Data Analyst agencija Polaris

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!