Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 163

Roze oktobar – medijska analiza podrške kompanija u borbi protiv raka dojke

0

Oktobar se, kao Međunarodni mesec borbe protiv raka dojke, obeležava u mnogim zemljama sveta kako bi se skrenula pažnja na rasprostranjenost i podigla svest o značaju prevencije i ranog otkrivanja bolesti. Podaci Instituta za javno zdravlje „Dr Milan Jovanović Batut“ pokazuju da se u proseku svake godine u Srbiji registruje 4.204 novoobolelih žena od ove vrste malignog tumora, od kog u proseku umre njih 1.653.

neXt Voće Pokreće

0

U današnje vreme kada se ubrzano živi, zaboravili smo šta nas sve pokreće. Odgovor na ovo pitanje možemo pronaći ove jeseni upravo uz osvežavajuću neXt kampanju „Voće Pokreće“, iza koje stoji agencija McCann Beograd.

Dodeljene nagrade KAKTUS 2021!

0

Marketing mreža nagradila je sinoć organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje na sedmom festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2021. Za nagrade ove godine konkurisalo je čak 230 projekta.

Uručena prestižna Mark Awards priznanja!

0

Dobitnicima prestižnih Mark Awards priznanja uručene su nagrade na svečanoj ceremoniji, u organizaciji Marketing mreže. Priznanja su uručena stručnjacima iz kompanija u Srbiji za lične poslovne i profesionalne uspehe.

Autoportret kopirajtera kome je izašao roman

0

Ne znam da li je to samo moj osećaj ali imam utisak kao da je leto ove godine trajalo večno i zato mi je teško da se naviknem na hladnoću koja se „polako, ali sigurno uvlači u sve pore grada na koji se loži cela Evropa“ da parafraziram rečenicu iz sopstvenog romana.

Medijska i digitalna pismenost mogla bi da bude odgovornost brendova!

0

Marketing mreža, u saradnji sa programom Nova pismenost, koji zajednički sprovode Propulsion i Američka agencija za međunarodni razvoj USAID, objavila je nedavno rezultate regionalnog konkursa za najbolje primere integrisanih kampanja koje za temu imaju medijsku, informacionu i digitalnu pismenost. Šest najboljih primera dobre prakse biće predstavljeni na 7. festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2021, koji će biti održan 2. i 3. novembra u Beogradu. Jedna od kampanja koje će biti predstavljane je i „Escape room“ koju su zajedno sproveli UNICEF Slovenija i Agencija 101. Tim povodom, razgovarali smo sa Sašom Petekom, kreativnim direktorom agencije.

Dobro došli u metaverzum!

0

Od kada je u intervjuu iz jula ove godine, Mark Zuckerberg najavio da će Facebook u narednih 5 godina postati „Metaverse kompanija“ ne prestaju polemike na tu temu, dodatno podgrejane ovonedeljnom najavom da bi na predstojećoj godišnjoj konferenciji kompanije, koja se održava 28. oktobra, moglo doći do njenog konačnog rebrendiranja u cilju održavanja fokusa na prethodno najavljenoj izgradnji metaverzuma.

Među svojima

0

Nismo se ni okrenuli, a dogodilo se to da je ama baš svako postao medij. Mediji su mediji, naravno, ali je i svaki zaposleni u državnoj upravi medij, svaki biznis, svaki roditelj, nastavnik, svaki influenser, svaki naš potrošač, i svakako – svaki naš brend. Mi svi presudno utičemo na to kako se medijski i digitalni prostor oblikuje: plasiramo li u njemu poruke zasnovane na klikbejtu, zavodljivoj, netačnoj, obmanjujućoj komunikaciji, trudimo li se da se u moru sadržaja izdvojimo spinom, šokom ili nekom drugom štetnom medijskom pojavom?

Agencije u Srbiji održale „glavu iznad vode“ tokom pandemije!

0

Marketing mreža, u proteklih nekoliko godina, sprovodi temeljnu i dubinsku analizu agencija koje posluju u Srbiji u oblasti tržišnih komunikacija, pod nazivom Agency Report. Najnoviji rezultati istraživanja objavljeni su tokom septembra, a odnose se na poslovanje agencija u 2020., u jednoj od najizazovnijih godina za kompletno tržište.

#kaktus2021: COVID-19 kriza ojačala je odnos klijent-agencija!

0

ERAN NIR, VP Creative, UM Digital Tel Aviv, Izrael jedan je od glavnih predavača na festivalu KAKTUS 2021. On će održati predavanje na temu „WABI-SABI The most inteResting presentAtion on ‘creative performance’ you’ve eVErrrr been to“. Tim povodom, razgovarali smo sa njim o tome da li je budućnost advertisinga trnovita.