Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

U stvaranju umetnosti – nema greške!

Vladimir Latinović, Marketing menadžer grupe brendova u kompaniji Atlantic Štark, specijalno za Marketing mrežu govori šta poručuje nova kampanja brenda Smoki i koliko je važna saradnja brenda sa street art umetnicima.

Šta poručuje nova kampanja brenda Smoki, a u okviru platforme Nema greške?
Novom kampanjom smo želeli da poručimo našim potrošačima da umetnost ne poznaje granice i da je došao idealan trenutak da se prepustimo stvaranju, a kao inspiracija za to može da nam posluži upravo Smoki. Platforma “Nema greške” inspirisana je veštinom grafiti umetnika iz celog regiona, i nastala je sa željom da na inspirativan i osvežavajući način prenesemo poruku, baš kao što to rade street art umetnici svojim grafitima.

Koliko je važna saradnja brenda sa street art umetnicima?
Ova kampanja nastala je kao rezultat mnogih neprospavanih noći i dana, tokom kojih smo timski razmišljali o tome na koji način bi Smoki trebalo da komunicira sa svojim potrošačima u okviru nove kampanje, i kada smo došli na ideju o saradnji sa street art umetnicima, svi smo je jednoglasno pozdravili. Trojica street artista iz regiona – Srbije, Hrvatske i Slovenije, pokrenuti Smoki filozofijom da u umetnosti nema pogrešnih poteza, osmislili su tri Celebration Smoki pakovanja u kojima će uživati ceo region. Svako od tri pakovanja osmišljeno je i izrađeno u jedinstvenom stilu koji oslikava viziju umetnika i služi nam kao primer, da uz pravu inspiraciju nastaju neverovatne stvari, a svaka prepreka na kreativnom putu samo nas još više motiviše. Jer u stvaranju – nema greške!

U kojoj meri jedan brend kroz svoju komunikaciju i kampanje može da utiče na kulturu jednog podneblja? I obrnuto?
Rukovoditi snažnim brendom je kao da imate izuzetno moćan komunikacioni alat u rukama. Popularni brendovi danas diktiraju trendove, podižu svest o važnim temama, pokreću društveno odgovorno ponašanje, jer se konzumenti poistovećuju sa brendom koji vole. Društvene mreže su postale važan kanal komunikacije, a profili velikih brendova na ovim platformama mogu umnogome uticati na svoje pratioce, pa tako i na kulturu čitavog podneblja. Ovaj proces je svakako dvosmeran, tako da i ponašanje određenog brenda zavisi od podneblja u okviru kojeg posluje i komunicira.

Da li brendovi treba da nameću trendove u kulturi i umetnosti ili da ih prate?
U odnosu između brenda, kulture i umetnosti ključna je sinergija. Smatram da nema potrebe da neko od njih nameće svoj primat, već da se zajedničkim snagama kreira afirmativan, kreativan i poželjan smer razmišljanja i delovanja, odnosno trend. Veliki brendovi koji su svesni svog uticaja imaju širok opseg delovanja, tako da je uvezivanje sa institucijama kulture i umetnosti pun pogodak u metu, kako bi se zajedničkim snagama došlo do “trendsetera”.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!