Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 164

Kvalitet informacija koje plasiramo utiče na percepciju, uverenja i krajnji stav naše ciljne grupe!

0

Marketing mreža, u saradnji sa programom Nova pismenost, koji zajednički sprovode Propulsion i Američka agencija za međunarodni razvoj USAID, objavila je nedavno rezultate regionalnog konkursa za najbolje primere integrisanih kampanja koje za temu imaju medijsku, informacionu i digitalnu pismenost. Šest najboljih primera dobre prakse biće predstavljeni na 7. festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2021, koji će biti održan 2. i 3. novembra u Beogradu. Jedna od kampanja koje će biti predstavljane je i „Siguran dom“ kompanije IKEA Srbija i agencija BBDO Zagreb i Ovation BBDO. Tim povodom, razgovarali smo sa Aleksandrom Jankovski, Marketing Communications Manager South East Europe, IKEA Srbija.

#kaktus2021: Bez poverenja ne možete izgraditi ništa veliko i kreativno!

0

PAULO DAMASCENO, Senior Art Director, GUT Miami, (USA) jedan je od glavnih predavača na festivalu KAKTUS 2021. On će održati predavanje na temu „The Thorny Future Ahead Of Us“. Tim povodom, razgovarali smo sa njim o tome da li je budućnost advertisinga trnovita.

Premijera filma „Kupili su vas zauvek“ 1. novembra!

0

Marketing mreža, u saradnji sa dme.video produkcijom, snimila je prvi dugometražni dokumentarni film o razvoju domaćih brendova, pod nazivom „Kupili su vas zauvek“. Ovo je prvi dugometražni film o robnim i korporativnim brendovima ikada snimljen u Srbiji, a premijera filma zakazana je za 1. novembar u hotelu Mona Plaza Beograd. Vizuelno rešenje filma potpisuje agencija Ovation BBDO, a film su podržale kompanije Grand kafa, Atlantic Štark, Forma Ideale, Mercator-S i Delta Holding.

#kaktus2021: Emocije su ono što nas razlikuje od mašina!

0

SHYAN GERSHON, Associate Creative Director, Publicis Groupe, Sri Lanka jedan je od glavnih predavača na festivalu KAKTUS 2021. On će održati predavanje na temu „Love will keep us alive“. Tim povodom, razgovarali smo sa njim o tome da li emocije prave razliku u oglašavanju.

Realnost koja sve više ne postoji

0

Reči su moćno oružje koje snažnije nego ikada utiče na formiranje, ali i narušenost naše realnosti. Mnogo pre pojave internet mema, u doba dial-up interneta i pre nastanka pojma “viralno”, ulični prolaznik koji je u TV prilogu izjavio da propaganda i sve što se dešava na ovom svetu nije istina, mnogima je izmamio osmehe.

Za uspeh kampanje neophodno je poverenje u odnosu klijent-agencija!

0

Stefan Čvorović, Direktor marketinga kompanije DIS i Milena Ćirković, Key Account Manager agencije T&T Brand Factory, specijalno za Marketing mrežu govore kako je nastala kampanja „I ja sam u DIS-u“ i koje je rezultate postigla.

Današnji ljudi očekuju od brendova da rade na boljitku društva!

0

Marketing mreža, u saradnji sa programom Nova pismenost, koji zajednički sprovode Propulsion i Američka agencija za međunarodni razvoj USAID, objavila je nedavno rezultate regionalnog konkursa za najbolje primere integrisanih kampanja koje za temu imaju medijsku, informacionu i digitalnu pismenost. Šest najboljih primera dobre prakse biće predstavljeni na 7. festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2021, koji će biti održan 2. i 3. novembra u Beogradu. Jedna od kampanja koje će biti predstavljane je i „Veliki hrvatski naivci“ agencije Señor Hrvatska. Tim povodom, razgovarali smo sa Juricom Ćorlukom, Head of Creative agencije Señor.

#kaktus2021: Danas ideje ne znače ništa ako nemaju neku svrhu!

0

RICARDO DOLLA, Creative Director EMEA, VMLY&R/Red Fuse Paris, (France) jedan je od glavnih predavača na festivalu KAKTUS 2021. On će održati predavanje na temu „Silly things about important things in advertising“. Tim povodom, razgovarali smo sa njim o tome da li slepo treba pratiti trendove.

Top 7 social media trendova za 2022.

Ulazak u poslednji godišnji kvartal ujedno za većinu kompanija i njihovih brendova znači projekciju trendova za narednu godinu i njihovo implementiranje u marketing strategije.

#kaktus2021: Brendovi imaju mogućnost da postanu uzori. Potrošači to očekuju od njih!

0

NELLY ANGELOVA, Communication Manager South East Market, Nestlé, Bulgaria, jedna je od glavnih predavača na festivalu KAKTUS 2021. Ona će održati predavanje na temu „Brand with purpose“. Tim povodom, razgovarali smo sa njom o brendovima sa svrhom.