Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Method – nova full service agencija jedinstvenog koncepta

Adria Media Group Beograd, medijski i tehnološki sistem, proširio je postojeći spektar usluga i formirao agenciju jedinstvenog koncepta pod imenom METHOD.

METHOD agencija je nastala proširenjem creative i content studija timom profesionalaca koji se bave planiranjem i zakupom medijskog prostora. Novoformirana agencija nudi full service marketinške usluge koje počivaju na tri glavne grupe usluga: kreativne usluge, usluge kreiranja i distribucije sadržaja i performance marketing (planiranje i zakup medija). Na čelu Method tima je Igor Černiševski, profesionalac sa preko 20 godina iskustva u oblasti digitalnog marketinga, a kreativni deo tima vodi Katarina Pejić.

“Method predstavlja nešto jedinstveno na našem tržištu, integrisanu agenciju koja je nastala kroz kombinovanje ključnih ekspertiza našeg sistema, uzevši po nešto od Wireless Medie i medijskih portfolija Adria Media Group, Adria Media Magazine i Mondo. Time smo dobili integrisanu agenciju koja se nalazi u srcu medijskog sistema i svojim klijentima nudi ono od čega naš sistem svakodnevno živi – sadržaj, kreativu i performance. Na dokazanu ekspertizu tima koji godinama razvija i prezentuje sadržaj i koji nas je doveo na mesto broj jedan među publisherima u Srbiji, dodali smo tim koji nosi sa sobom ozbiljne performance rezultate. Time smo došli u poziciju da klijentima i partnerima ponudimo integrisane kampanje sa fokusom na rezultate, kakve ne mogu dobiti na drugom mestu. Upravo je fokus na finalni biznis rezultat klijenata nešto što je nosilac naše usluge i što će biti osnova daljeg razvoja Methoda,“ izjavio je Igor Černiševski.

Katarina Pejić je istakla da su inspirisani umetnošću i kreativnošću, ali da se rad agencije i svi procesi zasnivaju na nauci. „Važno nam je da stvaramo rešenja sa preciznošću dokazanih procesa, jer je identifikovanje sredstava za postizanje cilja podjednako važno kao i samo kreativno rešenje. Iskustvo koje smo stekli kroz rad u okviru našeg sistema doprinelo je da mi danas možemo da ponudimo najviši nivo ekspertize u svakom sektoru, stavljajući na prvo mesto kvalitet sadržaja koji proizvodimo, način na koji taj proizvod predstavljamo, kao i broj ljudi koji će to videti“, naglasila je Pejić.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!