Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Agencija Señor je napravila brend F5 istaknute IT kompanije HSM

REGION – Kad u istu rečenicu spojimo IT i kompaniju staru 30 godina, znamo da se radi o odnosu koji je prošao (i još uvek prolazi) brojne transformacije ali porodična IT kompanija HSM u izvrsnoj je tech kondiciji — prati tehnološke trendove, usvaja nove metode i napušta one zastarele zadržavajući pritom ljudski pristup porodične kompanije. Rezultat ovakvog spoja je HSM-ova vodeća pozicija u regiji u implementiranju digitalnih poslovnih rešenja.

Nakon osveženja svoje ponude uvođenjem cloud consulting-a, došao je red da HSM-ovci isto naprave i za svoj brending kojim se prestavljaju kao savremeni savetnik za digitalna rešenja. Zato je cilj rebrendinga i novog vizuelnog identiteta napravljenog u saradnji sa agencijom Señor bio predstaviti modernizovanu kompaniju, kvalitetnu uslugu i ljudski touch koji sve to skupa pokreće.

Rebrending je dosta toga u priču doneo, a nešto je i odneo — dosadašnje ime HSM informatika skraćeno je na prepoznatljivi HSM čija skraćenica predstavlja samu bit brenda — Human sense moves technology and business. Ovaj slogan je ujedno i malo priznanje ljudskom faktoru kao pokretaču cele kompanije, a i tehnologije i biznisa klijenata koji se najviše oseća u HSM-ovoj ulozi iskusnog i pristupačnog savetnika za digitalna rešenja.

Šta predstavlja novi vizuelni identitet? Kako su HSM-ova rešenja zapravo početni impuls talasa koji pokreće poslovanje njegovih klijenata prema napried, Señorovci su za osnovni element novog vizuelnog identiteta upotrebili upravo — impuls. Osim što HSM pokreće promene, kombinovanjem analognih impulsa koje stvara čovek i onih digitalnih koje stvara uređaj dobija se potpuni prikaz njihovog pristupa poslovanju.

Uticaj impulsa kao osnovnog oblika vidljiv je u samom logotipu, tretmanu naslova koji prati valovitu liniju impulsa te linijskom uzorku na raznim materijalima koji su zadržali HSM-ove originalne boje.

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

2,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!