Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Dentsu otkriva medijske i kreativne trendove za 2022.

REGION – Post-pandemijsko ponašanje, alternativna stvarnost, lični prostor i personalizovani prioriteti u sukobu su s novim tehnološkim inovacijama kako bi stvorili medijske trendove u kojima ćemo se morati snaći u 2022.

Agencija dentsu prikupila je i objavila uvide i predviđanja za svoje globalne medijske i kreativne agencije te ih pretvorila u ultimativni vodič nazvan Media Trends guide and Creative Trends Report 2022.

Stručnjaci za futurizam, specijalisti i čelnici dentsu agencija Carat, dentsumcgarrybowen, dentsu X, iProspect i isobar udružili su snage kako bi identifikovali i istražili najveće medijske trendove na koje treba obratiti pažnju u narednoj godini.

Izveštaj ‘dentsu 2022 Media Trends’ stavlja fokus na tri megatrenda:

1. Prolongirana „Pandemija“ opisuje proces brzog prilagođavanja, eksperimentisanja i inovacija koji se trenutno odvija, dok se kompanije i potrošači prilagođavaju novim načinima života.

2. Brand “Državljanstvo” ispituje koliko brendova ima pristup proizvodnji i marketingu koji ima interes za javnost s ciljem pomaganja svetu da postane održiviji i pravedniji.

3. Identitet koji ukazuje na to kako je u doba pandemije važnije nego ikada da ljudi mogu dokazati ko su.

U tri temeljna trenda uključeno je još deset trendova koje bi marketinški stručnjaci trebali uzeti u obzir prilikom planiranja svojih medijskih kampanja za 2022., a neki od njih su i omnikanalnost svega, virtuelni svetovi, kraj anonimnosti i razmena vrednosti koje su uvek važne. U kreativnom izveštaju skreće se pažnja na pet tema koje će vam pomoći pri informisanju o budućim poslovnim strategijama:

Alternativna stvarnost
Uspon virtuelnih svetova i alternativnih narativa za svet u kojem zaista možemo birati vlastitu avanturu, osobu i stvarnosti.

Raspodeljeno vlasništvo
Novi modeli za kolektivno i zajedničko vlasništvo ubrzani kriptovalutama koje pokreću zajednice obožavatelja.

Svesno odvajanje
Novootkrivena urgentnost koja ukazuje da se privredni rast mora odvojiti od uticaja na okolilinu te da se svet mora promeniti zbog klimatske krize.

Generacija ‘I ja isto’
Pojava generacije koja prkosi kategorizaciji i prihvata mnoštvo.

Lični prostor
Fokus na sebe, telo i dom kao izvor istine i udobnosti u svetu koji se brzo menja.

Da biste saznali više o navedenim trendovima i pristupili besplatnim primercima izveštaja ‘dentsu 2022 Media Trends’ i ‘dentsu Creative trends report 2022’ posetite: dentsu.com/see/en/our-latest-thinking.

Izvor: HURA

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!