today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Online prisustvo brenda danas je neophodno!

Milica Janković, Marketing Manager u kompaniji Atlantic Štark, specijalno za Marketing mrežu govori o novoj aplikaciji brenda Menaž „Volim poslastice“, kao i da li su mobilne aplikacije neiskorišćen potencijal.

Brend Menaž pokreće web platformu i mobilnu aplikaciju „Volim poslastice“. O čemu se zapravo radi?
„Volim poslastice“ je interaktivna platforma kojom Menaž ujedinjuje sve ljubitelje čokolade i deserata sa proizvodima iz Štarkovog bogatog asortimana. Platforma pruža veliki broj kulinarskih saveta i recepata sa omiljenim Štark proizvodima mnogih generacija – Menaž čokoladom, Štark Piškotama, Avala i Petit Beurre keksom – klasifikovanih po kategorijama u zavisnosti od toga da li su pravljeni sa crnom ili belom čokoladom ili keksom. Upravo na osnovu omiljenih sastojaka za poslastice, platforma sugeriše korisnicima preporučene i relevantne recepte, što dodatno olakšava pretragu za savršenim desertom. „Volim poslastice“ je prva aplikacija koju je naša kompanija kreirala i svi zainteresovani joj mogu pristupiti u okviru sajta menaz.rs, ali i putem mobilne aplikacije koja je dostupna na Google Play i Apple prodavnici. Ono što je najzanimljivije jeste to što ljubitelji slatkiša mogu napraviti i svoj nalog na aplikaciji i aktivno učestvovati u dopuni naše čokoladne baze recepata delivši svoje majstorije iz kuhinje.

U kojoj meri će ovi digitalni kanali doprineti učvršćivanju odnosa brenda Menaž sa ciljnom grupom?
Lansiranjem aplikacije „Volim poslastice“ učinili smo dodatni iskorak u komunikaciji i odnosu ka potrošačima. Njihove potrebe i želje, svake godine su sve zahtevnije i kao kompanija i brend sa dugom tradicijom želimo da odgovorimo na sve izazove i dodatno osnažimo našu vezu. Inovacije su standardni deo našeg poslovanja i smatram da su olakšavanje svakodnevne pretrage za idealnim slatkim receptima, ali i kreiranje velike baze deserata odličan način da učvrstimo vezu sa vernim potrošačima, kao i da pridobijemo naklonost novih.

Da li neophodno da svi brendovi danas prate trendove i budu prisutni online?
U industriji poput naše, čvrsto verujem da je online prisustvo brenda neophodno. Vremena se menjaju i sve je dosta brže i dostupnije nego ranije, pa samim tim kompanije moraju da „serviraju“, kako nove proizvode, tako i najsvežije informacije svojim ciljnim grupama, kako bi ostale konkurentne. Štark veoma pažljivo osluškuje potrebe tržišta i uvek je važio za jednog od pionira kada je reč o diktiranju ili primeni najsavremenijih trendova, što su potrošači uvek znali da prepoznaju i cene.

Smatrate li da su mobilne aplikacije neiskorišćen potencijal kada govorimo o mobile marketingu? Kako brendovi mogu da iskoriste ovaj kanal komunikacije?
Apsolutno. Užurbanost i nedostatak vremena karakterišu većinu poslovnih ljudi, dok su manjak pažnje i kratka zainteresovanost boljka mlađih generacija. Zbog toga, ali i činjenice da su svi oni u pokretu i aktivni na svojim pametnim uređajima, potrebno je konstantno prilagođavati sadržaj ciljnoj grupi i modernim tokovima kojima kao društvo težimo. Primer dobre prakse je upravo i naša aplikacija „Volim poslastice“ kroz koju plasiramo najbitnije poruke na inovativan i zanimljiv način, a ujedno pružamo interaktivni sadržaj koji privlači ciljnu grupu.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!