today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Otvorene prijave za IdejaX takmičenje!

REGION – Otvorene su prijave na IdejuX, nacionalno takmičenje u kreativnosti tržišnih komunikacija koje već 12 godina nagrađuje originalne i jedinstvene kreativne ideje te marketinške projekte koji pomeraju granice struke u Hrvatskoj. Za zlatne, srebrne i bronzane nagrade takmiče se kako velike, tako i male agencije, ali i samostalni umetnici.

Ove se godine među kategorijama IdejeX ističe nova kategorija Društvena odgovornost: komunikacijska industrija ima moć predvođenja promena, a poruke koje svakodnevno kreira svuda su oko nas – u fizičkim i virtuelnim prostorima – te nas usmeravaju i menjaju, stoga će hrvatski kreativci u novom izdanju takmičenja moći pokazati kako oni menjaju svet.

Radovi se mogu prijaviti unutar 18 kategorija podeljenih u tri takmičarske grupe:
1. Best on Market, u kojoj se projekti takmiče prema poslovnim kategorijama industrija u kojima deluju klijenti;
2. Best of Ad-Making koja slavi umetnost realizacije, tj. craft u kategorijama Digital, Film i Dizajn, posebno pazeći na formu i funkcionalnost, no uvek u službi ostvarenja ideje;
3. Kategorija namenjena brandingu i rebrandingu.

Veliki će žiri sastavljen od vodećih stručnjaka za kreativnost i ovoga puta odabrati i talentovane pojedince koji su se istakli svojim umećem te dodeliti sledeće nagrade: Animator(ica) godine IdejeX, Direktor(ica) fotografije godine IdejeX, Ilustrator(ica) godine IdejeX, Redatelj(ica) godine IdejeX i Snimatelj(ica) godine IdejeX.

Unutar svake od kategorija, u svim grupama, učestvovati mogu svi radovi iz Hrvatske, kao celovite kampanje i pojedinačni delovi kampanja, koji su objavljeni od 1. januara 2021. do 24. februara 2022. Projekti koji su započeli pre navedenog kvalifikacijskog perioda ili su završili nakon njega takođe mogu učestvovati ako su se barem delom sprovodili u navedenom periodu kao stvarna tržišna aktivnost, u skladu sa kriterijumima iz Pravilnika.

Redovni prijavni rok traje do 10. februara 2022., dok je kasni prijavni rok otvoren do 24. februara 2022.

Više informacija na sajtu HURA-e.

Foto: Marko Prpić/PIXSELL

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

3,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!