Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 137

Veliki brendovi unapređuju korisnički generisan sadržaj

0

Fotografija, i pored stalno rastuće popularnosti videa, ne gubi na svom značaju. Bez obzira na jaku konkurenciju, ona ostaje neprikosnoven format u okviru korisnički generisanog sadržaja na društvenim mrežama, ali da bi postigla pravi efekat, mora biti kvalitetna.

Brigometar izmerio zabrinutost hrvatskih građana

REGION – Prema podacima Hrvatskog zavoda za statistiku, očekivani životni vek građana Hrvatske po rođenju iznosi 78,5 godina, čime su ispod proseka Evrope. Jedan od razloga takvih rezultata jeste činjenica da ne odlaze redovno na preventivne preglede.

Le Pont je sada vodeća tehnološka sila Publicis Grupe u CEE

SVET – Gabriel Zábušek, izvršni direktor preduzeća KINDRED, koje je u Češkoj deo Publicis Grupe, imenovan je za glavnog tehnološkog direktora (CTO) Le Ponta, regionalne digitalno-transformacione sile Publicis Grupe.

Now&10 Talks: Umetnost oglašavanja

0

Marketing mreža objavila je danas treću Now&10 Talks epizodu, novi video format koji smo pokrenuli povodom našeg 10. jubilarnog rođendana. U pitanju je jedinstven video format koji, na dinamičan i televizičan način, obrađuje aktuelne teme iz struke.

Walmart prihodovao od oglašavanja 2,1 milijardu dolara

SVET – Američki ritejl gigant Walmart objavio je prošle nedelje svoje prihode od oglašavanja, rekavši da je prošle godine od oglasa generisao 2,1 milijardu dolara. Ovo je jasan znak uspešnosti njihove strategije da brendovima ponude uslugu medijskog oglašavanja na njihovoj online platformi.

MasterIndex: U Srbiji kontinuirano raste broj korisnika onlajn plaćanja

MasterIndex, tradicionalno istraživanje kompanije Mastercard o finansijskim navikama i potrebama aktivnih korisnika kartica u Srbiji, potvrdilo je da su onlajn plaćanja postala sastavni deo finansijske kulture građana naše zemlje i da takva vrsta plaćanja ima kontinuiran trend rasta.

Moja koza ili Moja koža?

Povodom Međunarodnog dana maternjeg jezika, farmaceutska kompanija Galenika, u partnerstvu sa Filološkim fakultetom Univerziteta u Beogradu, organizovala je društveno odgovornu kampanju pod nazivom „Moja koza / koža”, kojom se promoviše ispravno pisanje i poštovanje pravopisnih normi srpskog jezika.

HUDI pokreće istraživanje o potrošnji na digitalno oglašavanje u Hrvatskoj

REGION – Hrvatska udruga digitalnih izdavača (HUDI) u procesu je izrade istraživanja o potrošnji na internet oglašavanje, odnosno digitalnog AdExa. Istraživanje je povereno profesionalcima, bečkoj agenciji Momentum i lokalnom partneru Ipsosu.

Objavljene teme o kojima će se razgovarati na #izazov2022!

Osmi po redu, regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2022 biće održan 12. i 13. aprila u hotelu Mona Plaza u Beogradu, pod sloganom „Handle with care“. Reč je o interaktivnom poslovnom događaju, prvom ovog tipa u regionu, namenjenom isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija.

Prvi NFT projekat u Crnoj Gori!

REGION – Mladi preduzetnici, Nikolina Kovačević i Stefan Stešević, razvijaju Montenegro Luxury Association – brend za inovativnu promociju Crne Gore i turističke ponude visokog kvaliteta.