Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Tom Beck i Bojan Rendulić otvoriće forum IZAZOV 2022!

Osmi po redu, regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2022 biće održan 12. i 13. aprila u hotelu Mona Plaza u Beogradu, pod sloganom „Handle with care“. Reč je o interaktivnom poslovnom događaju, prvom ovog tipa u regionu, namenjenom isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija.

Ovogodišnji događaj otvoriće Tom Beck, Executive Director, SoDA i Bojan Rendulić, VP of Marketing, Productive, koji će govoriti na temu „Transforming The Agency Landscape„. U okviru predavanja oni će predstaviti globalno istraživanje na temu kako su se agencije snašle u pandemiji i kako su se njihovi strateški i operativni prioriteti promenili.

„Kroz Globaly Agency Landscape Study želeli smo da opipamo puls agencijama širom sveta i da vidimo koliko se njihova poslovna realnost izmenila u poslednje dve godine. Rezultati koje ćemo predstaviti pokazuju koliko su se agencije dobro snašle u pandemiji i kako su se njihovi strateški i operativni prioriteti promenili. Za trećinu agencija 2021. bila je najbolja godina ikada, ali sa druge strane samo 4% agencija može predvideti svoje poslovanje u narednih godinu dana. Istraživanje koje je Productive sproveo sa globalnim udruženjem digitalnih agencija SoDa upućuje na to da će problem burnouta kod zaposlenih rasti, a da privlačenje i zadržavanje talentovanih kandidata i optimizacija poslovnih procesa postaju top prioriteti za strateške investicije za većinu agencija u ovoj godini. Pričaćemo o tome šta karakteriše agencije budućnosti i kako će tranzicija sistema naplate od fiksnih modela ka modelima po učinku promeniti globalni agencijski landscape“, rekao je Bojan Rendulić, VP of Marketing, Productive.

Pored keynote prezentacije, ove godine teme foruma biće, između ostalog, ko su lideri budućnosti, da li je kreativno liderstvo ključno za opstanak i rast kompanije, kako planirati neplanirane scenarije i na najefikasniji način iskoristiti resurse sa kojima raspolažemo, kako pomiriti održivost i profit, kako društveno važne teme integrisati u brend strategiju i svakodnevnu komunikaciju, a „ne pasti“ na klizavom woke terenu, kako danas merimo kreativnu efikasnost, ko je odgovoran za oglašavanje neetičnih brendova i plasiranje brand fake news, ali i ko je potrošač 3.0 i šta očekuje od vašeg brenda, dolazi li vreme preispitivanja lojalnosti i zašto je feedback važan za izgradnju kvalitetnog odnosa klijent-agencija. O stanju na tržištu marketinških komunikacija zemalja u regionu govoriće predstavnici agencija iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Crne Gore, BiH i Makedonije.

Poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica, a koje ove godine organizuju kompanije Atlantic Štark, Bambi, Frikom, PepsiCo – Marbo Product, Naftna industrija Srbije, BASF, Grand kafa i Porto Montenegro.

Prijavljivanje za učešće na forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2022 traje do 31. marta, a broj mesta je ograničen. Više informacija pronađite na sajtu www.izazovforum.rs

Forum IZAZOV 2021 podržale su agencije Ovation BBDO, Headline, Drive Agency, DPC Networks, AlmaQuattro, Info Media Group, Kliping Beograd, Represent System, Right, McCann Beograd, DNA Communications, Granular Group, Fusion Communications, Evoke Group, Propix, Cheil Centrade, Smart Point Adria, Chapter 4 PR i Novaston Marketing Consultancy. Sponzori ovogodišnjeg foruma su kompanije Forma Ideale, Carlsberg Srbija, Coca-Cola HBC, Atlantic Štark, PepsiCo – Marbo Product, Lidl Srbija, Mastercard, MPC Properties, Grand kafa, BASF, Bambi, UniCredit Banka, Telekom Srbija, Frikom, dok je regionalni partner Porto Montenegro. Ovogodišnji prijatelji foruma su USAID Srbija i Propulsion.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!