Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#izazov2022: Uvek smo svi bili mediji, samo kroz druge kanale…

Martina Petrović, Head of Corporate Communications, Lidl Srbija, na forumu IZAZOV 2022 učesnica je panela na temu Danas smo svi mediji! (powered by USAID Srbija & Propulsion). Tim povodom, za Marketing mrežu govori koja je odgovornost brendova kada je u pitanju medijska i digitalna pismenost.

Zašto opada poverenje u informacije koje brendovi plasiraju u novim i tradicionalnim medijima?
Mislim da generalno raste nepoverljivost u opšte dostupne informacije, koje, pre svega dolaze iz drugih sfera i da se ovo nepoverenje naknadno preslikava i na oblast u kojoj mi delujemo, a koje se manifestuje većim nivoom opreza kada je u pitanju konzumiranje informicija koje dolaze od strane kompanija, odnosno brendova. Današnjom mogućnosću da svako bude izvor informacije čime se smanjio jaz između država, brendova i pojedinaca u pogledu dostupnih kanala, smo, pored demokratizacije komunikacije i ravnopravnijim razgovorima, dobili i mogućnost zavaravanja tragova i „smanjenja“ odgovornosti za izrečeno. Ovo je kompleksno pitanje, gde poverenje u brendove nije izolovana kategorija od opšteg stanja u društvu.

Koja je odgovornost brendova kada je u pitanju medijska i digitalna pismenost?
Medijska i digitalna pismenost imaju višestruka značenja, po mom razumevanju, najbliža onome što se može nazvati kritičkim mišljenjem. Za Lidl, kada se komunicira u ime kompanije, to u praksi znači, biti relevantan, dati prave i proverene informacije i kreirati razumljive poruke, poštujući pravila jezika. Ovakvim postupanjem, verujemo da dajemo model komunikacije koju želimo da vidimo.

Zašto je neophodno ulaganje u sopstvene kanale komunikacije?
Zato što nam daje neograničene mogućnosti da stvaramo svet koji želimo. Samo je važno da ostanemo svesni kome se obraćamo, da bismo znali kako i ostali povezani, a ne postali isključujući. U fokusu svake komunikacije je čovek, od krvi i mesa, kakav treba da bude i brend.

Da li smo danas svi mediji?
Uvek smo bili, samo kroz druge kanale, obraćajući se manjoj ili većoj publici. Ne zaboravimo da je jedna od glavnih uloga medija, pored uloge da informiše i zabavi, i da socijalizuje. Mislim da se u toj činjenici delimično nalazi odgovor i na prethodna pitanja.

Više o ovoj temi čućete na forumu IZAZOV 2022, koji se održava 12. i 13. aprila u hotelu Mona Plaza Beograd.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!