Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Od ideje do realizacije dva projekta za samo 24 sata – može!

REGION – Dok većina vikend provodi u odmoru, 70-ak Degordijanaca iz beogradske, mostarse i zagrebačke kancelarije okupilo se na petom StartuUp in 24h event-u i radili na najizazovnijem zadatku do sada. Naime, za samo 24h cilj im je bio da realizuju čak dva projekta koja su u subotu kada je odbrojavanje započelo, još uvek bili – samo ideja.

Kako bi se proširila svest o poremećajima u ishrani, a posebno o činjenici da se ustvari radi o čitavom spektru bolesti, te kako bi se olakšalo dobijanje stručne dijagnoze i pomoći rizičnim i obolelima, stručnjaci iz Centra za poremećaj hranjenja BEA i Degordian udružili su snage.

Jedan tim je kreirao čitavu komunikacijsku strategiju i marketinšku platformu za širenje svesti i olakšavanje života ljudima kojima je pomoć preko potrebna, a zatim i kampanju u cilju podizanja svesti o ovom problemu.

Filip Vujić, rukovodilac PR tima koji je radio na PR strategiji za ovu kampanju, slaže se kako je deadline izazovan, ali je uveren kako će se sve stići. “Radujem se i što u sklopu Startup in 24h event-a imam priliku da radim s kolegama iz drugih kancelarija uživo. Ispunjeni smo jer znamo da radimo nešto vredno što će nekome stvarno pomoći, a ujedno međusobno delimo znanja stečena radom na različitim tržištima pa paralelno i učimo jedni od drugih, razmenjujemo iskustva i gradimo se kao stručnjaci”.

Istovremeno, u saradnji sa Odsekom za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, drugi tim radio je na razvoju online platforme za istraživanje zadovoljstva zaposlenih. Degordian je pre nekoliko godina već razvio upitnik za potrebe istraživanja zadovoljstva svojih zaposlenih, a sada ga razvija u čitav proizvod. S obzirom na to da je Degordian osvojio već šest nagrada za najboljeg poslodavca, svoje dugogodišnje iskustvo i stručnost sada će da ponudi i drugim kompanijama na tržištu koje žele da istraže i unaprede zadovoljstvo svojih zaposlenih.

“Timski duh i želja da zaokružimo smislenu ideju za 24h, nema bolje motivacije od toga! Ovim pomeramo svoje granice, a istovremeno opipavamo i puls naših zaposlenih. S obzirom na broj okupljenih ove godine, mislim da je i više nego dobar!”, ističe Ana Cvijić, rukovodilac projekta za razvoj ove platforme.

U Degordianovoj kancelariji na zagrebačkoj Slavonskoj aveniji ovog vikenda vladala je pozitivna energija, a kako napreduju projekti i kako se drže Degordijanci možete pratiti na njihovom Facebook i Instragram profilima.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!