Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 133

Now&10 Talks: Lajk (ni)je glas!

Marketing mreža objavila je danas novu Now&10 Talks epizodu, video format koji smo pokrenuli povodom našeg 10. jubilarnog rođendana. U pitanju je jedinstven video format koji, na dinamičan i televizičan način, obrađuje aktuelne teme iz struke.

Mischief – agencija godine na Ad Age A-listi!

SVET – Mischief proglašena je Agencijom godine 2022 u okviru tradicionalne AdAge A-liste. Droga5, prošlogodišnji „prvak“ A-liste, ove godine našao se na 8. mestu.

dme.video postao dme.studio!

dme.video produkcija u 2022. godinu ušla je sa novim „licem“. Odlučili su da prošire svoje usluge i organizaciju, i postanu kreativni studio pod nazivom — dme.studio.

Brzi vozovi Srbije će saobraćati pod nazivom Soko!

Pobednik konkursa „Pusti inspiraciju da te vozi“ za ime i logo novih brzih vozova Srbije je Andrija Arsić iz Trstenika, a novi brzi vozovi Srbije saobraćaće pod imenom Soko.

Otvorene prijave za radionice kompanija na forumu IZAZOV 2022!

Osmi po redu, regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2022 biće održan 12. i 13. aprila u hotelu Mona Plaza u Beogradu, pod sloganom „Handle with care“. Reč je o interaktivnom poslovnom događaju, prvom ovog tipa u regionu, namenjenom isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija.

Etika u marketingu – zašto moramo da budemo iskreni?

Kako živimo u svetu gde smo okruženi velikim brojem brendova, istovremeno bombardovani ogromnom količinom informacija, stiče se utisak da gubimo moć rasuđivanja i neretko marketing poistovećujemo s prevarom. Ovo naravno nije slučaj kada kompanije, pa i sami pojednici koji rade na strani brendova i agencija teže etičkom poslovanju.

Now&10 Talks: Nova pismenost

Marketing mreža objavila je danas novu Now&10 Talks epizodu, video format koji smo pokrenuli povodom našeg 10. jubilarnog rođendana. U pitanju je jedinstven video format koji, na dinamičan i televizičan način, obrađuje aktuelne teme iz struke.

Zamisli medicinsku sestru. Da li je ona žena?

SVET – Osmišljena za Međunarodni dan žena, ali relevantna svaki dan. „Imagine“ je kampanja koja od nas traži da razmislimo o rodnim predrasudama koje imamo u vezi sa poslovima.

Etika u odnosima s javnošću

0

Pitanje etike u domenu PR-a jedno je od kompleksnijih.

UMTG transparentno i nepristrasno meriće TV gledanost u Hrvatskoj

REGION – UMTG (Udruženje merenja televizijske gledanosti u Hrvatskoj) osnovali su HURA, NOVA TV grupa i RTL Hrvatska. Glavni cilj udruženja je po uzoru na zapadno-evropska tržišta, gde takva tržišna udruženja postoje već decenijama, osigurati i kontinuirano unapređivati transparentan i nepristrasan sistem merenja TV gledanosti primenom internacionalnog standarda za merenje TV gledanosti, sa istraživanjem TV gledanosti putem „peoplemetra“.