Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#izazov2022: Od kvalitetnog feedback-a zavisi i kvalitet pružene usluge!

Aleksandra Mihajlović, Managing Director u agenciji Right, na forumu IZAZOV 2022 vodiće panel na temu „Umetnost feedbacka„. Tim povodom, za Marketing mrežu govori zašto je feedback važan za izgradnju kvalitetnog odnosa klijent-agencija.

Zašto je feedback važan za izgradnju kvalitetnog odnosa klijent-agencija?
Od kvalitetnog feedback-a zavisi i kvalitet pružene usluge i saradnja agencije sa klijentom. Razmena povratnih informacija u profesionalnom okruženju predstavlja osnovu komunikacije ne samo između klijenta i agencije već i između kolega i poslovnih saradnika. Ali, po mom mišljenju, ta kultura slanja i prihvatanja feedback-a treba da postoji i da se razvija mnogo pre toga. Uvek treba poći od sebe i zapitati se koliko nama znači da dobijemo povratnu informaciju. Setite se samo čiji ste feedback čekali i šta sve može da se dogodi ako izostane povratna informacija. Banke, hoteli, restorani, prijatelji, deca, vaspitači, profesori… svi oni žele našu povratnu informaciju ali i mi očekujemo njihovu. Tek kada iz ličnog iskustva razumemo koliko je važno da svako od nas razvija i neguje umetnost feedback-a moći ćemo da se razvijamo u profesionalce koji znaju kako uspešno treba da saopšte i prime feedback i na poslu kojim se bavimo.

Kako dobar brief i feedback štede vreme i kompaniji i agenciji?
Kada biste od PR agencije tražili da vam pošalje dva ključna pojma na kojima se zasniva „agency life“ to bi bili svakako brief i feedback. Dobar, precizan i jasan brief uvek vodi ka razvoju kvalitetne PR ideje i sadržaja i olakšava posao PR stručnjacima. Istovremeno štedi vreme i agenciji i klijentu jer se u dogovorenom roku isporuči ono što se očekuje i svi su zadovoljni. Iz mog iskustva gotovo uvek je pozitivan feedback rezultat dobrog i kvalitetnog brief-a.

Da li je danas sposobnost davanja konkretnog i preciznog feedbacka veština koja se ceni?
Svakako. Međutim, ponekada je ta veština potcenjena. Smatram da je davanje konstruktivnog feedback-a obaveza i odgovornost posebno lidera i menadžera koji vode tim. Lideri u kompanjima i agencijama su ti koji svojim primerom treba da podstiču svoje kolege i utiču na razvijanje svesti o značaju kvalitetnog feedback-a jer ta veština dovodi do unapređenja svakog pojedinca pa samim tim i saradnje sa poslovnim partnerima.

Više o ovoj temi čućete na forumu IZAZOV 2022, koji se održava 12. i 13. aprila u hotelu Mona Plaza Beograd.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!