today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Predstavljen novi vizuelni identitet Nikšićkog piva

REGION – Pivara Trebjesa predstavila je danas novi vizuelni identitet za svoja tri piva – Nikšićko Pivo, Nikšićko Tamno i Nikšićko Gold. Originalni dizajn oslikava moderne trendove u globalnoj pivarskoj industriji, a u isto vreme, kroz retro elemente, donosi priču o tradiciji nikšićkog pivarstva dugoj 125 godina.

Novi vizuelni identitet je svedeniji u dizajnu. Tipografija je inspirisana čuvenim retro ispisom, izbalansirane su linije i slova, dok planinski vrhovi ostaju važan deo vizuelnog identiteta. S obzirom na to da je Nikšićko već odavno asocijacija na pivo, ova reč je uklonjena iz logotipa.

Inspiraciju za izabrane boje Nikšićko ponovo pronalazi u crnogorskoj prirodi i bogatom kulturnom nasleđu, koji su neraskidivo povezani sa identitetom ovog brenda.

„Novi dizajn našu jedinstvenu priču, priču o modernosti i tradiciji, donosi na drugačiji način. Potrošači cene autentičnost, što im i pružamo kroz jednu od najvećih inovacija na pakovanju u poslednjoj deceniji. Naša tri piva sada dolaze u još modernijem dizajnu, uz prepoznatljiv ukus i kvalitet, koji potrošači biraju već više od vijeka“, saopštila je marketing menadžer u Pivari Trebjesa Jelena Pavićević.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!