Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#izazov2022: Ogromna je odgovornost brendova kada je u pitanju medijska i digitalna pismenost!

Stefan Despotović, Head of Public Relations Center Naftne industrije Srbije, na forumu IZAZOV 2022 biće jedan od govornika u panelu na temu Danas smo svi mediji (powered by USAID Srbija & Propulsion). Tim povodom, za Marketing mrežu govori koja je odgovornost brendova kada je u pitanju medijska i digitalna pismenost.

Zašto opada poverenje u informacije koje brendovi plasiraju u novim i tradicionalnim medijima?
Sa jedne strane imamo ogroman broj informacija, brendove koji se konstantno utrkuju u prisustvu u javnoj sferi i posledično kratko trajanje interesovanja za informacije, što je sve dovelo do veće opreznosti javnosti. Sa druge strane, čini se da je lakše nego ikada plasirati neistinitu informaciju bez ikakve odgovornosti i napraviti pometnju, što je takođe imalo isti efekat. Tako da, bez obzira da li opada poverenje u informacije koje brendovi plasiraju ili ne, na korporacijama je da zadrže visok stepen profesionalizma i odgovornosti u komunikaciji i da poverenje grade profesionalno, a nikako uz pristajanje na kompromis sa postulatima kao što su transparentna, pravovremena, ali i odgovorna komunikacija.

Koja je odgovornost brendova kada je u pitanju medijska i digitalna pismenost?
Ogromna je. Svaki PR profesiaonalac isto onoliko koliko i novinar ili urednik, a često i više, utiče u svom segmentu i u određenoj meri kako na javnu i medijsku sliku, tako i na medijsku i digitalnu pismenost. To važi za sve segmente posla: i za rad sa medijima i za rad u digitalu. I kada pišemo informaciju za javnost ili odgovor na pitanje medija i kada planiramo budžet. Možda deluje da to nije u velikoj meri povezano, ali svi mi kreiramo medijsku sliku i činimo je onakvom kakva jeste. I kada je kritikujemo i kada je hvalimo, mi smo deo nje.

Zašto je neophodno ulaganje u sopstvene kanale komunikacije?
Više je razloga. Najpre, to nam omogućava da na autentičan način komuniciramo sa javnošću i gradimo osobenost u odnosu na druge. Drugo, to nam daje znatno veće mogućnosti u komunikaciji nego ranije. Treće, na taj način razvijamo čitavu PR struku i uvodimo korisne novine. Konkretno, kompanije su odavno postale svojevrsni mediji, ali sada razvojem svojih kanala dobijaju neograničene mogućnosti – ne samo da kreiraju sadržaj, već i da promene celu filozofiju komunikacije, dođu do šire publike i izađu sa potpuno novim pričama.

Više o ovoj temi čućete na forumu IZAZOV 2022, koji se održava 12. i 13. aprila u hotelu Mona Plaza Beograd.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!