Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

#izazov2022: Ogromna je odgovornost brendova kada je u pitanju medijska i digitalna pismenost!

Stefan Despotović, Head of Public Relations Center Naftne industrije Srbije, na forumu IZAZOV 2022 biće jedan od govornika u panelu na temu Danas smo svi mediji (powered by USAID Srbija & Propulsion). Tim povodom, za Marketing mrežu govori koja je odgovornost brendova kada je u pitanju medijska i digitalna pismenost.

Zašto opada poverenje u informacije koje brendovi plasiraju u novim i tradicionalnim medijima?
Sa jedne strane imamo ogroman broj informacija, brendove koji se konstantno utrkuju u prisustvu u javnoj sferi i posledično kratko trajanje interesovanja za informacije, što je sve dovelo do veće opreznosti javnosti. Sa druge strane, čini se da je lakše nego ikada plasirati neistinitu informaciju bez ikakve odgovornosti i napraviti pometnju, što je takođe imalo isti efekat. Tako da, bez obzira da li opada poverenje u informacije koje brendovi plasiraju ili ne, na korporacijama je da zadrže visok stepen profesionalizma i odgovornosti u komunikaciji i da poverenje grade profesionalno, a nikako uz pristajanje na kompromis sa postulatima kao što su transparentna, pravovremena, ali i odgovorna komunikacija.

Koja je odgovornost brendova kada je u pitanju medijska i digitalna pismenost?
Ogromna je. Svaki PR profesiaonalac isto onoliko koliko i novinar ili urednik, a često i više, utiče u svom segmentu i u određenoj meri kako na javnu i medijsku sliku, tako i na medijsku i digitalnu pismenost. To važi za sve segmente posla: i za rad sa medijima i za rad u digitalu. I kada pišemo informaciju za javnost ili odgovor na pitanje medija i kada planiramo budžet. Možda deluje da to nije u velikoj meri povezano, ali svi mi kreiramo medijsku sliku i činimo je onakvom kakva jeste. I kada je kritikujemo i kada je hvalimo, mi smo deo nje.

Zašto je neophodno ulaganje u sopstvene kanale komunikacije?
Više je razloga. Najpre, to nam omogućava da na autentičan način komuniciramo sa javnošću i gradimo osobenost u odnosu na druge. Drugo, to nam daje znatno veće mogućnosti u komunikaciji nego ranije. Treće, na taj način razvijamo čitavu PR struku i uvodimo korisne novine. Konkretno, kompanije su odavno postale svojevrsni mediji, ali sada razvojem svojih kanala dobijaju neograničene mogućnosti – ne samo da kreiraju sadržaj, već i da promene celu filozofiju komunikacije, dođu do šire publike i izađu sa potpuno novim pričama.

Više o ovoj temi čućete na forumu IZAZOV 2022, koji se održava 12. i 13. aprila u hotelu Mona Plaza Beograd.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!