HEINEKEN Srbija i agencija Leo Burnett Beograd osmislili su i lansirali novu kampanju za Zajačarsko pivo.
Hvala što ste se prijavili na naš newsletter!
Molimo Vas da pretplatu potvrdite na linku koji ste dobili u mejlu.
HEINEKEN Srbija i agencija Leo Burnett Beograd osmislili su i lansirali novu kampanju za Zajačarsko pivo.
Nataša Bojanić, Group Account Director, Leo Burnett govori da li je employer branding podjednako potreban i agencijama i kompanijama. Intervju je snimanjen na nedavno održanom forumu IZAZOV 2022, a možete ga pogledati u videu ispod.
Jelena Brajović Dobrijević, Deputy Managing Director, SIVO govori kako se izboriti sa cancel kulturom. Intervju je snimanjen na nedavno održanom forumu IZAZOV 2022, a možete ga pogledati u videu ispod.
Kompanija Philips lansirala je novu Muligroomers kampanju, višenamenski trimer za dlačice na licu, kosi i telu.
REGION – Rasprava o Domaćici užarila je društvene mreže, a Kraševa kampanja u kojoj su na ambalažu omiljenog keksa uz naziv dodata druga zanimanja otvorila je niz pitanja o položaju žena u društvu u Hrvatskoj.
Olja Nestov, Senior Digital Marketing Specialist, Grand kafe govori ko je potrošač 3.0. Intervju je snimanjen na nedavno održanom forumu IZAZOV 2022, a možete ga pogledati u videu ispod.
Nevena Kurtović, Managing Director, Fusion Communications govori da li je employer branding podjednako potreban i agencijama i kompanijama. Intervju je snimanjen na nedavno održanom forumu IZAZOV 2022, a možete ga pogledati u videu ispod.
Aleksandar Ružesković, Marketing Director, Forma Ideale govori ko je odgovoran za oglašavanje neetičnih brendova. Intervju je snimanjen na nedavno održanom forumu IZAZOV 2022, a možete ga pogledati u videu ispod.
Prepoznajući potrebe roditelja u današnjem kompleksnom digitalnom okruženju, u okviru programa “Nova pismenost” koji sprovodi Propulsion uz podršku Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID), kreiran je Priručnik medijske pismenosti za roditelje, u saradnji sa Ministarstvom kulture i informisanja, koji pruža osnovna znanja o medijskoj, informacionoj i digitalnoj pismenosi i srodnim temama, kao i konkretne savete za roditelje koje će im pomoći da usmere decu da kvalitetno i odgovorno koriste tehnologiju, dolaze do informacija i spoznaje sveta oko sebe, odgovorno i bezbedno.
Plivamo kroz more informacija, svakog dana. Nekad je bura, nikad zatišje, a napori da se usidrimo i budemo na bezbednom odavno nisu cilj kojem težimo. Naprotiv, kao novi, savremeni cilj nametnula se hitrost, pravljenje kreativnih rešenja „na dah“ i prsno u sve izazove koji su pred nama. Kako je to biti na čelu marketing sektora jedne FMCG kompanije, ali i kako nadolaze ideje koje, ipak, iskaču iz dubina danas, iz prve ruke prenosi nam direktorka marketinga kompanije Fun&Fit – Aleksandra Milačić Jelača.