Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 118

Za sve ono što nas spaja!

HEINEKEN Srbija i agencija Leo Burnett Beograd osmislili su i lansirali novu kampanju za Zajačarsko pivo.

#izazov2022 video: Nataša Bojanić, Leo Burnett

Nataša Bojanić, Group Account Director, Leo Burnett govori da li je employer branding podjednako potreban i agencijama i kompanijama. Intervju je snimanjen na nedavno održanom forumu IZAZOV 2022, a možete ga pogledati u videu ispod.

#izazov2022 video: Jelena Brajović Dobrijević, SIVO

Jelena Brajović Dobrijević, Deputy Managing Director, SIVO govori kako se izboriti sa cancel kulturom. Intervju je snimanjen na nedavno održanom forumu IZAZOV 2022, a možete ga pogledati u videu ispod.

Direktna, ali ne i neukusna kampanja

Kompanija Philips lansirala je novu Muligroomers kampanju, višenamenski trimer za dlačice na licu, kosi i telu.

Ne verujemo u društvo u kome se mora ćutati!

REGION – Rasprava o Domaćici užarila je društvene mreže, a Kraševa kampanja u kojoj su na ambalažu omiljenog keksa uz naziv dodata druga zanimanja otvorila je niz pitanja o položaju žena u društvu u Hrvatskoj.

#izazov2022 video: Olja Nestov, Grand kafa

0

Olja Nestov, Senior Digital Marketing Specialist, Grand kafe govori ko je potrošač 3.0. Intervju je snimanjen na nedavno održanom forumu IZAZOV 2022, a možete ga pogledati u videu ispod.

#izazov2022 video: Nevena Kurtović, Fusion Communications

0

Nevena Kurtović, Managing Director, Fusion Communications govori da li je employer branding podjednako potreban i agencijama i kompanijama. Intervju je snimanjen na nedavno održanom forumu IZAZOV 2022, a možete ga pogledati u videu ispod.

#izazov2022 video: Aleksandar Ružesković, Forma Ideale

0

Aleksandar Ružesković, Marketing Director, Forma Ideale govori ko je odgovoran za oglašavanje neetičnih brendova. Intervju je snimanjen na nedavno održanom forumu IZAZOV 2022, a možete ga pogledati u videu ispod.

Kako da naučite dete da internet koristi na smislen, funkcionalan i bezbedan način?

Prepoznajući potrebe roditelja u današnjem kompleksnom digitalnom okruženju, u okviru programa “Nova pismenost” koji sprovodi Propulsion uz podršku Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID), kreiran je Priručnik medijske pismenosti za roditelje, u saradnji sa Ministarstvom kulture i informisanja, koji pruža osnovna znanja o medijskoj, informacionoj i digitalnoj pismenosi i srodnim temama, kao i konkretne savete za roditelje koje će im pomoći da usmere decu da kvalitetno i odgovorno koriste tehnologiju, dolaze do informacija i spoznaje sveta oko sebe, odgovorno i bezbedno.

Izazov u kom delamo podstiče nas na izlazak iz zone komfora!

1

Plivamo kroz more informacija, svakog dana. Nekad je bura, nikad zatišje, a napori da se usidrimo i budemo na bezbednom odavno nisu cilj kojem težimo. Naprotiv, kao novi, savremeni cilj nametnula se hitrost, pravljenje kreativnih rešenja „na dah“ i prsno u sve izazove koji su pred nama. Kako je to biti na čelu marketing sektora jedne FMCG kompanije, ali i kako nadolaze ideje koje, ipak, iskaču iz dubina danas, iz prve ruke prenosi nam direktorka marketinga kompanije Fun&Fit – Aleksandra Milačić Jelača.