Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 117

#izazov2022 video: Milena Mirić, Shoppster Srbija & Slovenija

Milena Mirić, CRM Manager, Shoppster Srbija & Slovenija govori zašto je CRM strategija ključna u svetu bez kolačića. Intervju je snimanjen na nedavno održanom forumu IZAZOV 2022, a možete ga pogledati u videu ispod.

#izazov2022 video: Nataša Đurđević, Generali osiguranje

0

Nataša Đurđević, Head of Communications, Generali osiguranje govori kako pomiriti održivost i profit. Intervju je snimanjen na nedavno održanom forumu IZAZOV 2022, a možete ga pogledati u videu ispod.

#izazov2022 video: Milica Šljivančanin, Henkel Srbija

0

Milica Šljivančanin, Trade, Category and CSR Manager, Henkel Srbija govori da li je moralno stavljati znak jednakosti između “good” i “advertising”. Intervju je snimanjen na nedavno održanom forumu IZAZOV 2022, a možete ga pogledati u videu ispod.

#izazov2022 video: Nataša Pavlović, Mercator-S

0

Nataša Pavlović, Chief Marketing Officer, Mercator-S govori može li CRM preuzeti štafetu u dijalogu sa potrošačima. Intervju je snimanjen na nedavno održanom forumu IZAZOV 2022, a možete ga pogledati u videu ispod.

Slogan kampanje je naš poklon svim potrošačima!

Slobodan Srećković, Marketing Director, Banjalučka pivara i Đorđe Janković, Managing Partner & Creative Director agencije Friday, specijalno za Marketing mrežu, govore o novoj kampanji za Nektar pivo „Nemoj da mračiš. Popij svetlo!“, kao i čime su se vodili kada su odlučili da pomerite granice u pristupu ka potrošačima kroz ovu kampanju.

Srca gledalaca preskakala zbog Konstrakte

0

Konstrakta je u drugoj polufinalnoj večeri pesme Evrovizije oduševila Evropu. To smo mogli videti po aplauzu i ovacijama publike u Torinu, ali ozbiljni dokazi koliko je umetnica popularna i da je mnogi zbog toga već vide kao pobednicu Evrovizije, jasno postoje na društvenim mrežama. Digital Element vam otkriva zašto zbog Konstrakte gore društvene mreže.

Serenada za Carnex paštetu

Kreativni tim agencije McCann Beograd ovih dana nam je kroz jednu pravu ljubavnu priču: nežnu i poznatu, pokazao da savršeni parovi ipak postoje – u novoj kampanji, hlebovi su otpevali serenadu svojoj voljenoj Carnex pašteti! Njihova večna zaljubljenost u paštete inspirisala je kreativce da kroz numeru Zvonka Bogdana „Na te mislim“ očuvaju plamen te ljubavi zauvek.

#izazov2022 video: Dunja Ivanović, MediGroup

0

Dunja Ivanović, Marketing & Patient Experience Director – Executive Board Member, MediGroup govori zašto je feedback važan za izgradnju kvalitetnog odnosa klijent-agencija. Intervju je snimanjen na nedavno održanom forumu IZAZOV 2022, a možete ga pogledati u videu ispod.

#izazov2022 video: Iva Đurković, LUNA\TBWA i OMD Media

Iva Đurković, Managing Director, LUNA\TBWA i OMD Media govori da li je budućnost rada hibridna. Intervju je snimanjen na nedavno održanom forumu IZAZOV 2022, a možete ga pogledati u videu ispod.

#LicaOvogGrada koja dobro poznajemo

Jedna kampanja u OOH prostoru je tokom protekle godine izazvala salvu komentara i interesovanja o brendu koji stoji iza nje, što joj je osiguralo i nagradu na Kaktus festivalu, upravo u outdoor kategoriji. U pitanju je bila kampanja #LicaOvogGrada kroz koju smo bliže upoznali lica pored kojih prolazimo svakog dana, koja sa nama razgovaraju i obaveštavaju nas.