Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

REMARKABLE brendovi ugrađuju se u emocionalni kanal prijemčiv za ljudski mozak!

Povodom raspisivanja konkursa za dodelu Mark Awards 2022 priznanja, pitali smo marketing i komunikacijske stručnjake iz kompanija u Srbiji – šta za njih znači REMARKABLE brend i poslovni uspeh. Maja Grbović, Head of Media u kompaniji Mercator-S i dobitnica Mark Awards 2021 priznanja u kategoriji Digital Marketing Manager of the Year, rekla je…

Šta za tebe znači REMARKABLE brend i poslovni uspeh?
Kada pričamo o REMARKABLE brendovima, onda govorimo o osećajima, narativima i iskustvima koja ti brendovi kreiraju. Oni deluju u emocionalnom prostoru. Ljudske odluke prvenstveno su vođene emocijama. Zato se REMARKABLE brendovi ugrađuju u emocionalni kanal prijemčiv za ljudski mozak, a kroz iskustva koja kreiraju obraćaju se našim čulima, osećanjima, intelektu, radoznalosti, daleko više nego što nam nude racionalne vrednosti. Sjajna iskustva zaobilaze racionalne odluke i odlaze direktno u podsvesno stvarajući REMARKABLE brendove, sećanja i asocijacije koje će trajati godinama.

U svetu u kojem je promena jedina konstanta, izuzetan poslovni uspeh jednog brenda se ogleda u umeću da idejno rešenje skrene pažnju potrošača, probudi određenu emociju i podstakne spremnost da se pozitivno reaguje na isti. Tehnološki razvoj i inovacije jesu glavna odlika vremena u kom živimo i u kom žive naši potrošači, pa je prilagođavanje novim navikama potrošača i kanalima komunikacije, nešto što je neophodno i što će biti osnovu preduslov za stvaranje poslovnog uspeha i u budućnosti.

Šta danas znači biti REMARKABLE stručnjak?
REMARKABLE stručnjaci za mene su oni koji daju posebnu energiju koja se oseti u svemu što rade i ostavlja dugoročni trag. To je onaj poseban začin koji doprinosi kvalitetu rada, komunikaciji i uspehu projekata. Uvek sam posebnu pažnju davala pojedinicima koji imaju tu žišku, vatru u očima, i želju da menjaju stvari na bolje.

Osim toga, tu je i relevantnost, hrabrost i iskrenosti, ali i priča, promena i uticaj koju su ti pojedinci doneli ili stvorili na tržištu.

Zašto bi kolege trebale da se nominiju za Mark Awards priznanja ove godine?
Kroz Mark awards priznanje nagrađujemo i ističemo najbolje stručnjake iz industrije komunikacija, ali i postavljamo neku vrstu benchmarka koji to pojedinci su oni na koje kao tržište i profesija možemo da budemo ponosni.

Važan razlog može biti i podsticaj i motivacija za dalje usavršavanje, inoviranje, ostavljanje traga na tržištu i razvoj zajednice marketing stručnjaka.

Na kraju uvek je lepo dobiti priznanje javnosti, posebno stručne javnosti, to nam svima prija.

Konkurs za prestižna Mark Awards 2022 priznanja raspisan je do 22. jula. Više informacija možete pronaći na sajtu mark-awards.rs.

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!