Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Sportski događaji su odlična prilika za promociju naše zemlje!

Đorđe Kalanović, direktor marketinga Rvačkog saveza Srbije, specijalno za Marketing mrežu govori o brendiranju Srbije kroz organizaciju Svetskog prvensta za seniore u rvanju, ali i o kampanji za promociju ovog sporta.

Kakav je osećaj biti deo tima koji organizuje ovako važan događaj kao što je Svetsko prvensto za seniore u rvanju?
Veliko je zadovoljstvo i ogromna čast, ali i ozbiljan izazov i odgovornost biti deo tima, koji je dobio izuzetno lep i težak zadatak da organizuje Svetsko seniorsko prvenstvo u rvanju u Beogradu. Ponosan sam na sebe što sa nepunih 28 godina imam priliku da sarađujem sa profesionalcima koji iza sebe imaju zavidan broj velikih organizacija rvačkih takmičenja, ne samo u Srbiji, nego i u regionu. Svetsko prvenstvo je svakako najveće i najznačajnije takmičenje, a na ovim prostorima se po prvi put organizuje! Uvek koristim priliku da se zahvalim na poverenju koje mi je Rvački savez Srbije ukazao i daću sve od sebe, svu energiju i dosadašnje znanje i iskustvo da opravdam očekivanja.

Šta biste voleli da bude merljiv rezultat Vašeg rada?
Moja najveća želja je da se podigne popularnost rvanja u Srbiji. Rvanje je naš najtrofejniji sport i broj evropskih, svetskih i olimpijskih medalja u poslednjim godinama je dokaz koliko se u Rvačkom savezu vredno i kontinuirano radi. Verujem da vidljivost rvanja nije srazmerna uspehu koji se ostvaruje. Možda su neki drugi sportisti interesantniji u svom predstavljanju, ali tvrdim da su rvači najkompletniji i najatraktivniji sportisti današnjice i da je potrebno samo malo više pažnje i kamera usmerenih ka njima. Reprezentacija Srbije ima Zurabija, braću Nemeše, Ali Arsalana, Kadžaju, Nađa, Kovačevića, damu Anu Fabian… To su fantastični sportisti i još bolji ljudi kojima je rvanje ljubav i život. Svi oni zaslužuju da budu uzor deci koja danas sve više biraju rvnje kao sport kojim će se baviti. Rvanje i rvači su promoteri pravih ljudskih i sportskih vrednosti i zato verujem da će ovim Svetskim prvenstvom u rvanju u Beogradu, rvanje očarati još veći broj ljudi koji će ovaj sport zavoleti, pratiti i podržavati. Siguran sam da je došlo vreme rvanja i da ćemo zajedno uživati u svim rvačkim uspesima koji nam tek predstoje.

Šta Srbija dobija organizovanjem ovakvog događaja?
Događaj kao što je Svetsko prvenstvo u rvanju je i odlična prilika da se promoviše naša zemlja i naš glavni grad. Svi veliki i važni sportski događaji okupe veliki broj ljudi koji imaju priliku, neki i po prvi put, da dožive sve lepote i bogatstvo naše tradicije i gostoprimstvo ljudi u Srbiji. U septembru će u Beograd doći više od 2.000 rvača iz preko 70 zemalja. Zamislite koliko će biti novinara i izveštača direktno sa takmičenja i koliko će biti preuzetih reportaža i intervjua iz naše prestonice. To su najlepše slike koje pozivaju da se u Srbiju dođe. Po mom mišljenu, najvažnije je što će se tih dana sklopiti neka nova, važna i trajna prijateljstva i što ćemo svi dobiti nezaboravne uspomene, trenutke i emocije za pamćenje.

Kampanja „Vreme rvanja“ je i zvanično promovisana u Skupštini grada Beograda. Po čemu će biti posebna?
Kampanja „Vreme rvanja“ je zapravo promocija lepote rvanja, pravih sportskih i životnih vrednosti. Širom Srbije imaćemo različite aktivnosti kojima ćemo rvanje i rvače predstaviti široj publici. Najviše ćemo se potruditi da najmlađi dobiju zanimljiv sadržaj i da se upoznaju sa rvačkom veštinom, ali i da uživo upoznaju svetske i evropske šampione u rvanju. Veliko je zadovoljstvo i čast što ćemo tokom kampanje imati i mnoga planetarno poznata imena iz sveta rvanja, a sve u cilju da Svetsko prvenstvo u rvanju u Beogradu bude jedan od najboljih svetskih šampionata koji je održan na ovim prostorima. U tome će nam pomoći i maskota Svetskog prvenstva u rvanju. Rvoje je pravi srpski rvač bez mane i straha, spreman za sve izazove i borbe, i u životu i na rvačkom polju. Rvoje će se čitavo leto po gradovima Srbije družiti sa svima koji vole rvanje, a naročito sa decom koja još nisu imala prilike da se upoznaju sa sportom koji oblikuje najbolje i najjače ljude. Imaćemo mnogo javnih treninga, ali pre svega mnogo zabave i uživanja jer sve što nas očekuje u septembru na Svetskom prvenstvu u rvanju treba da se slavi kao uspeh sporta, života i pravih vrednosti.

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!