Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 1049

Hyundai i ove godine najkvalitetniji automobilski brend

0

U najnovijem, nedavno objavljenom izveštaju o kvalitetu “Auto Bild Qualitatsreport“, a prema istraživanjima vodećeg nemačkog automobilskog magazina “Auto Bild“, Hyundai je, drugu godinu za redom, proglašen za najkvalitetniji automobilski brend. Ovo prestižno priznanje Hyundai je dobio na osnovu opširne analize pouzdanosti vozila, dugoročnog kvaliteta i zadovoljstva kupaca.

Najbolji trenuci za postavljanje sadržaja na društvenim mrežama

Jedna od najinteresantnijih šema koje je uočio stručnjak za društvene medije Dan Zarrella, proučavajući mnoge podatke je „kontra-kompetitivni tajming“. U mnogim slučajevima, izučavajući društvene medije i marketing podatke, najbolji trenutak za postavljanje novog sadržaja su „nisko-frekventni trenuci“.

Gerhard Sturm novi podpredsednik kompanije Sony Ericsson

0

Kompanija „Sony Ericsson“ predstavila je Gerharda Sturma kao novog potpredsednika i direktora za Centralnu Evropu.

Creative Space Serbia 2012

0

Agencija za strana ulaganja i promociju izvoza Srbije (SIEPA), po četvrti put, sprovela je konkurs za srpske industrijske dizajnere, a pobednici konkursa imaće priliku da se predstave na Milanskoj nedelji dizajna. Radovi naših dizajnera biće predstavljeni u okviru „Fuori Salone“ u Zoni Tortoni.

Kako da uspešno pokrenete SMS marketing kampanju?

0

Bez obzira na konstantan razvoj hardvera, sve veću penetraciju smart telefona i mobilnog Interneta, brojna istraživanja pokazuju da će ove godine SMS i dalje ostati najzastupljeniji vid mobilnog marketinga. Razloga za ovo ima puno, a oni najbitniji su jednostavnost korišćenja, raprostranjenost uređaja koji podržavaju SMS tehnologiju, ali svakako i pristupačna cena SMS-a.

Teorije koliko je nephodno, prakse koliko je moguće!

0

Docent na Fakultetu tehničkih nauka Univerziteta u Novom Sadu Danijela Lalić specijalno za Marketing mrežu govori u kojoj meri su studenti kada završe fakultet zaista spremni da primene svoja znanja iz oblasti odnosa s javnošću, da li bi uvođenje licenci napravilo red na tržištu komunikacija, kao i u kojoj meri PR profesija u Srbiji (ne)zaostaje za regionom.

Najbolje svetske kampanje protiv pušenja

Portal „The Design Inspiration“ predstavio je 45 najkreativnijih svetskih kampanja protiv pušenja. U nastavku izdvajamo neke od njih.

Aktuelni konkursi za novinare

Hartefakt fond dodeljuje sredstva za realizaciju projekata istraživačkog novinarstva u oblasti „Prepreke i prilike za saradnju Srbije i Kosova – EU prespektiva“.

Portreti uspešnog življenja

0

SVET – Kompanija „Diesel“ predstavila je deo nove kolekcije za proleće/leto 2012. u čijem fokusu su i dalje farmerke, kao zaštitni znak čuvene modne kuće.

Nagrade za izveštavanje o EU

Nagrade za izveštavanje o evropskim integracijama biće uručene danas, a među nagrađenima je i novinarka Novog magazina Mirjana Pantić.