Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 1050

Sindikat novinara Srbije uplatio pomoć kolegama sa TV Avale

Sindikat novinara Srbije (SNS) uplatio je juče 50 hiljada dinara na ime pomoći zaposlenima i honorarnim saradnicima TV Avale koji štrajkuju zbog neisplaćenih zarada.

Dodela nagrade “Jug Grizelj“

Drago Hedl, novinar i publicista iz Hrvatske, dobitnik je nagrade „Jug Grizelj“ za 2011. godinu, saopštili su organizatori.

Nokia u krizi

1

SVET – Kompanija Nokia – Siemens Networks, drugi u svetu po veličini proizvođač opreme za telekomunikacije, podigala je kredit veći od 1,2 milijarde evra od 14 evropskih i američkih banaka da bi restrukturisali poslovanje i platili troškove otpuštenim radnicima, koji su tehnološki višak.

Saša Savić postavljen na mesto generalnog direktora MediaCom USA

0

SVET – Jedna od najvećih agencija u svetu – WPP, imenovala je Sašu Savića za generalnog direktora američkog ogranka MediaCom-a.

Tviteraši „napali“ Mekdonalds

0

SVET – Kompanija Mekdonalds osmislila je novu kampanju na društvenoj mreži Twitter kako bi promovisala svoje proizvode. To su ubrzo iskoristili „tviteraši“ kako bi kritikovali kompaniju i opisali koliko je njihova hrana loša.

Hvala vazdušnom jastuku!

0

SVET – Kompanija „Mercedes-Benz“ u saradnji sa nemačkom agencijom „Jung von Matt“ pokrenula je novu kampanju pod sloganom „Hvala, airbag!“
U fokusu kampanje upravo je najnovija tehnologija vazdušnih jastuka u automobilima, kao i alarmi koji upozoravaju na mogući sudar.

Hipoteke na teret novinara

Da li će novinari „Subotičkih novina“ morati da potraže novi krov nad glavom? Od 31. oktobra prošle godine Findomestik banka ima pravo hipotekarne prodaje redakcijskog prostora „Subotičkih novina“ od oko 400 kvadratnih metara, na prvom spratu jednospratne kuće u centru grada. Kako se nezvanično može čuti, banka traži kupca za ovu nekretninu.

Partije ne smeju da imaju plaćene termine na televiziji

0

POLITIČKI MARKETING – Televizijske stanice su prethodnih godine kršile zakon kada su partijama pred izbore iznajmljivali termine u trajanju i od sat vremena, tvrde domaći stručnjaci. Zakon o oglašavanju jasno predviđa da EPP blok može da traje najduže 12 minuta na privatnim televizijama i šest na RTS, a drugačije nije predviđeno ni za vreme kampanja.
Prema podacima agencije „AGB Nilsen“, građani Srbije su u predizbornoj kampanji za parlamentarne izbore 2008. bili prinuđeni da gledaju iznajmljene termine u trajanju od čak deset dana, a pred poslednje predsedničke izbore ukupno tri dana i 10 sati.

Hyundai i ove godine najkvalitetniji automobilski brend

0

U najnovijem, nedavno objavljenom izveštaju o kvalitetu “Auto Bild Qualitatsreport“, a prema istraživanjima vodećeg nemačkog automobilskog magazina “Auto Bild“, Hyundai je, drugu godinu za redom, proglašen za najkvalitetniji automobilski brend. Ovo prestižno priznanje Hyundai je dobio na osnovu opširne analize pouzdanosti vozila, dugoročnog kvaliteta i zadovoljstva kupaca.

Najbolji trenuci za postavljanje sadržaja na društvenim mrežama

Jedna od najinteresantnijih šema koje je uočio stručnjak za društvene medije Dan Zarrella, proučavajući mnoge podatke je „kontra-kompetitivni tajming“. U mnogim slučajevima, izučavajući društvene medije i marketing podatke, najbolji trenutak za postavljanje novog sadržaja su „nisko-frekventni trenuci“.