Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 1051

Ko sve hoće da kupi Pink?

Televizija Pink intenzivno pregovara o potencijalnom partnerstvu sa tri kompanije, potvrđeno je u ovoj televiziji. Nije istina da smo se odlučili za strateško partnerstvo sa RTL-om – poručuju iz „ružičaste“ televizije.

Kraljevi marketinga uskoro u Zagrebu

1

REGION – Vrhunski marketing stručnjaci kompanija „Facebook“, „IBM“, „LEGO Group“, „Kodak“, „BMW“, „Coca-Cola Hellenic“, „Yahoo!“, „MasterCard“, „PUMA“, „BBC Worldwide“ predstaviće, 1. i 2. marta ove godine na događaju “The Marketing Kingdom” u Zagrebu (Hrvatska), najnovije trendove i izazove sa kojima se susreću u rada u velikim svetskim kompanijama.

Budite autentični i na Internetu!

0

Veb sektor agencije „AdverCity“ sa pravom može da se pohvali brojnim veb stranicama koje su osmislili i kreirali kako za domaće, tako i za strane klijente.

Tojotin najčudniji TV spot

0

SVET – „Tojota“ je prošle godine izazvala dosta kontraverzi sa TV spotom za ekološki automobil „Prius“.

Moraćete da kupite novi televizor

Oko 1,5 miliona domaćinstava, koja imaju svoje antene, moraće u narednih godinu dana da kupe televizor sa adekvatnim standardima ili set top boks koji će omogućiti prijem digitalnog signala, kazala je državna sekretarka za Digitalnu agendu Jasna Matić.
Ona je na sastanku sa uvoznicima i distributerima TV prijemnika posebno istakla da se to odnosi samo na terestrijalno odnosno zemaljsko emitovanje televizije, na građane koji imaju sopstvene ili zajedničke antene u zgradama, a ne na one koji imaju kablovsku ili satelitsku televiziju.

Kompanija „Kodak“ u stečaju

0

Proizvođač fotografske opreme „Kodak“, koji nije zabeležio profit od 2007. godine, stavlja se pod zaštitu američkog zakona o stečaju, prenela je danas agencija Rojters.

Dizajnirani vodiči kroz balkanske gradove

0

Vodiči kroz balkanske gradove: Ljubljana, Zagreb, Beograd, Sarajevo, Skoplje, Podgorica, Sofija, Tirana dobili su dizajnirane vodiče sa mapama.
Studentkinja grafičkog dizajna iz Poljske Anna Czubilińska kreirala je seriju vodiča za osam balkanskih gradova pod nazivom „Hajde!“. Vodiči su na poljskom jeziku.

Sajber revolucija protiv TV nameta

Internetom kruži „jeretički“ poziv građanima ove zemlje na građansku neposlušnost. U njemu se građani nagovaraju da narednih dana od poštara ne primaju nikakve koverte koje je poslao sud, jer se u njima nalazi tužba za neplaćanje TV pretplate.

Novi konkurs časopisa „Refoto“

0

Časopis „Refoto“ raspisao je konkurs na temu „Moje mesto, moji ljudi“ koji će biti otvoren tokom ove godine.

Adidas predstavio pametnu kopačku

0

Na terenima FK Brodarac „adidas“ je predstavio tzv. pametnu kopačku – „adizero f50“. Popularni prvotimci Crvene zvezde, Marko Vešović i Darko Lazović, demonstrirali su prednosti „f50 kopačke“ i tako pokazali da su sa pravom odabrani da budu brend ambasadori pametnog fudbala u Srbiji, poput Lea Mesija koji u svetu promoviše ovu kopačku.