Kompanija „Sony Ericsson“ predstavila je Gerharda Sturma kao novog potpredsednika i direktora za Centralnu Evropu.
Hvala što ste se prijavili na naš newsletter!
Molimo Vas da pretplatu potvrdite na linku koji ste dobili u mejlu.
Kompanija „Sony Ericsson“ predstavila je Gerharda Sturma kao novog potpredsednika i direktora za Centralnu Evropu.
Agencija za strana ulaganja i promociju izvoza Srbije (SIEPA), po četvrti put, sprovela je konkurs za srpske industrijske dizajnere, a pobednici konkursa imaće priliku da se predstave na Milanskoj nedelji dizajna. Radovi naših dizajnera biće predstavljeni u okviru „Fuori Salone“ u Zoni Tortoni.
Bez obzira na konstantan razvoj hardvera, sve veću penetraciju smart telefona i mobilnog Interneta, brojna istraživanja pokazuju da će ove godine SMS i dalje ostati najzastupljeniji vid mobilnog marketinga. Razloga za ovo ima puno, a oni najbitniji su jednostavnost korišćenja, raprostranjenost uređaja koji podržavaju SMS tehnologiju, ali svakako i pristupačna cena SMS-a.
Docent na Fakultetu tehničkih nauka Univerziteta u Novom Sadu Danijela Lalić specijalno za Marketing mrežu govori u kojoj meri su studenti kada završe fakultet zaista spremni da primene svoja znanja iz oblasti odnosa s javnošću, da li bi uvođenje licenci napravilo red na tržištu komunikacija, kao i u kojoj meri PR profesija u Srbiji (ne)zaostaje za regionom.
Portal „The Design Inspiration“ predstavio je 45 najkreativnijih svetskih kampanja protiv pušenja. U nastavku izdvajamo neke od njih.
Hartefakt fond dodeljuje sredstva za realizaciju projekata istraživačkog novinarstva u oblasti „Prepreke i prilike za saradnju Srbije i Kosova – EU prespektiva“.
SVET – Kompanija „Diesel“ predstavila je deo nove kolekcije za proleće/leto 2012. u čijem fokusu su i dalje farmerke, kao zaštitni znak čuvene modne kuće.
Nagrade za izveštavanje o evropskim integracijama biće uručene danas, a među nagrađenima je i novinarka Novog magazina Mirjana Pantić.
Istaknuti srpski bloger Nebojša Radović (www.eniax.net) specijalno za Marketing mrežu govori na koji način jedan blog post i nekoliko negativnih komentara može izazvati krizu u nekoj kompaniji, da li blogovi mogu da se iskoriste za izgradnju reputacije i imidža, kao i o odnosu novinara i blogera.
REGION – Ceremonija dodele Epica nagrada za 2011. godinu i „European Creative Conference“ održani su u petak u Centru za urbanu kulturu (Kino Šiška) u Ljubljani (Slovenija), čime je zvanično obeleženo i 25 godina ove manifestacije.
Na ovogodišnjoj dodeli nagrada uručeno je ukupno 75 zlatnih, uključujući i četiri grand prija, kao i 151 srebrna i 162 bronzane nagrade, što je 17 odsto više priznanja nego 2010. godine, saopštili su organizatori.