today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

PepsiCo proizvodi obaraju rekorde u prihodu

SVET – Kompanija PepsiCo, u čijem sastavu je i Marbo Product, objavila je da su proizvodne linije Diet Mountain Dew, Brisk i gotovi napici Starbucks ostvarile pojedinačne godišnje prihode od prodaje veće od milijardu dolara, čime je broj brendova ove kompanije čiji prihod prelazi milijardu dolara povećan na 22.
Kompanija PepsiCo ima najveći portfolio proizvoda hrane i pića čija prodaja po samo jednom proizvodnoj liniji, godišnje donese više od jedne milijarde dolara prihoda, a u periodu od 2000. godine do danas ovaj portfolio je udvostručen.
„PepsiCo je globalni proizvođač hrane i pića, sa proizvodima koji se širom sveta konzumiraju više od milijardu puta u toku jednog dana,“ izjavila je Indra Nuji (Indra Nooyi), predsednica i CEO kompanije PepsiCo. „Sposobnost da ubrzamo rast proizvodnih linija čija prodaja, svake od njih, prevazilazi milijardu dolara sa Diet Mountain Dew, Brisk i Starbucks-om, odražava uspeh naših inovativnih inicijativa, snagu partnerstava i jačinu kanala distribucije. Ponosni smo na ova dostignuća za koja je zaslužna cela PepsiCo porodica i nastavljamo sa fokusiranjem na jačanje i rast globalnog portfolija brendova“.
Linija proizvoda Mountain Dew, prvi put uvedena 1988. godine, osmo je po redu gazirano bezalkoholno piće kompanije PepsiCo koje je dostiglo godišnji prihod od milijardu dolara, a u poslednjih deset godina broj potrošača se udvostručio.
Zahvaljujući uspešnim partnerstvima sa kompanijama Unilever i Starbucks, PepsiCo je od ranih ’90-ih proizvodio i distribuirao gotove napitke Brisk i Starbucks. Proizvodna linija gotovih napitaka Brisk, nastala 1991. godine u okviru partnerstva Pepsi Lipton Tea između kompanija PepsiCo i Unilever, u protekle tri godine ostvarila je rast na američkom tržištu od čak 30 odsto. PepsiCo i Starbucks zajednički su stvorili kategoriju gotovih napitaka – kafe u Severnoj Americi 1994. godine, kada su formirali partnerstvo North American Coffee, u okviru kojeg se proizvode i distribuiraju Starbucks gotove kafe.
Prema podacima kompanije Information Resources, PepsiCo-u pripadaju tri od šest najprodavanijih proizvodnih linija hrane i pića u maloprodaji u SAD, odnosno Pepsi-Cola, Mountain Dew i Gatorade. PepsiCo, takođe, poseduje osam brendova hrane sa prihodom većim od milijardu dolara, među kojima je najveći najpoznatiji svetski čips Lay’s.
U proizvodne linije kompanije PepsiCo, čiji prihod prelazi milijardu dolara, spadaju: Aquafina, Brisk, Cheetos, Diet Mountain Dew, Diet Pepsi, Doritos, Fritos, Gatorade, Lay’s, Lipton, Mirinda, Mountain Dew, Pepsi, Pepsi Max, Ruffles, Quaker, 7UP, Sierra Mist, Starbucks gotovi napici, Tostitos, Tropicana i Walkers.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!