Deluje! Pogledajte kako …

Agencija BBH London kreirala je globalnu kampanju pod nazivom „Unleash the Chaos“ (Oslobodi haos), koja na dramatičan način prikazuje privlačnost koju oba pola počinju da osećaju kada koriste Axe.
Anarchy je prvi Axe-ov miris koji je dostupan i ženama nakon mnogo godina, tokom kojih je populariziran Axe efekt (Axe Effect) među mlađim muškarcima. Unilever brend je kreirao mnoge duhovite, često pobedničke oglasne poruke širom sveta, kako bi naveo muškarce da razmišljaju o tome da ih korištenje Axe-a može učiniti neodoljivim za žene. Kompanija, očigledno testirajući Axe-ov potencijal među ženama, kaže da je proizveden u ograničenim količinama.
TV spot, pod nazivom „The Chain“ (Lanac), prikazuje svet u kojem nekontrolisana požuda uzrokuje da muškarci i žene izgube svaki osećaj za realnost i uništenje, koje sledi zbog toga.
U drugom spotu žena policajac juri lopova da bi se na kraju njih dvoje povezali zahvaljujući zajedničkom Axe efektu.
Kampanja za ovaj Unileverov brend uključuje digitalne, društvene i out-of-home medije, a bazirana je na temi haosa koji se dešava kada su muškarac i žena tako neodoljivo privlačni jedno drugom.

BBH je, takođe, razvio i dve Facebook aplikacije kao deo kampanje – Anarchy Matchmaker kojim poziva ljude da odaberu Facebook prijatelje koji im se sviđaju i onda ih obaveste o tome – dok je ta čitava razmena javna, ukoliko je privlačnost obostrana. Druga aplikacija, Kissing Chaos, poziva ljude da okače svoje fotografije na kojima su u pozi kao da se ljube, a onda ih nasumično spaja sa drugim korisnicima aplikacije.
David Kolbusz, kreativni direktor BBH, rekao je: „Kada smo krenuli da istražujemo kakav bi bio svet kada bi imali Axe za njega i Axe za nju, počeli smo da gradimo romansu… Romansa po cenu svega ostalog  je stvorila haos“.

Izvor: Media Marketing

 


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari