Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 1000

Milošević u oglasnom TV spotu NVO „StopBašir“

0

Međunarodna nevladina organizacija „StopBašir“ objavila je nedavno spot u kojem su najpoznatiji svetski diktatori predstavljeni kao obične zanatlije u odnosu na Omara al Bašira, predsednika Sudana. U spotu koji promoviše peticiju za zaustavljanje zločina Baširove vlade, mesto se našlo i za Slobodana Miloševića koji je predstavljen kao cvećar.

Kraljevi marketinga i u Sarajevu!

0

Nakon velikog uspeha u Zagrebu i Beogradu jedna od najvećih marketinških konferencija – Marketing Kingdom, biće održana i u Sarajevu 21. maja ove godine u ASA poslovnom centru, saopštili su organizatori.

Međunarodni sajam građevine od 24. do 28. aprila

0

Sajam građevinarstva biće održan na Beogradskom sajmu od 24. do 28. aprila. Na njemu će svoju ponudu predstaviti više od 800 izlagača iz 26 zemalja. Ova manifestacija, koja se po 38. put održava na Beogradskom sajmu, biće smeštena u sedam sajamskih hala kao i na otvorenom prostoru, pod sloganom “U toku”. Po prvi put će učestvovati izlagači iz Libana i Pakistana.

Efektne kampanje uz minimalne troškove!

Efektna kampanja, koju će svako da primeti, ali uz minimalno uloženog novca. Zvuči nemoguće!? Zašto ne biste u svoje oglasne kampanje uključili i tzv. gerila marketing? Pokušajte! Izdvajamo neke zanimljive primere preuzete iz različitih izvora sa Interneta.

Redizajnirani Pardon

0

Kompanija Marbo odlučila se da dodatno istakne kvalitet i sastojke proizvoda iz kategorije Baked kroz redizajn celokupnog Pardon portfolija. Dosadašnji izgled ambalaže agencija Popular Bruketa&Žinić OM učinila je rustičnijom i toplijom, u skladu sa sastavom i načinom pripreme samih proizvoda.

Smoki Smokić u ZOO vrtu

0

Finale Smoki Smokić dečjeg maratona održano je u subotu u beogradskom ZOO vrtu. Tim povodom održana je konferencija za novinare. Otvorili su je mališani, trojka najbržih prošle godine i dvoje finalista, družeći se sa dvojicom reprezentativaca, budućih olimpijaca – vaterpolistom Stefanom Mitrovićem i rukometašem Milošem Kostadinovićem.

Idea nastavlja kampanju!

0

Mladi glumci iz popularnog filma “Montevideo, Bog te video”, Danina Jeftić, Miloš Biković i Predrag Vasić, snimili su oglasni TV spot za trgovinski lanac “Idea”, a režirao ga je Dragan Bjelogrlić.

Usvojena nova definicija PR-a

4

Na stotine predloga, komentara i gotovo godinu dana istraživanja bilo je potrebno da struka odnosa s javnostima dobije novu definiciju primereniju za 21. vek, u kojem caruju društveni mediji.

Urednik filmskog programa RTRS podneo ostavku iz moralnih razloga

REGION – Urednik filmskog i dokumentarnog programa Radio-televizije Republike Srpske (RTRS) Zoran Dotlić podneo je danas ostavku iz, kako je naveo, moralnih razloga, posle protesta Boračkog udruženja zbog emitovanja filma „Pucanj u srce“.

Srpski političari i dalje donose odluke „na osećaj“

4

Generalni direktor konsultantske kuće Plum Mark Cosulting Nikola Jovanović specijalno za Marketing mrežu prezentuje rezultate najnovijeg istraživanja javnog mnjenja na temu koliko građani veruju u predizborna obećanja, govori o tome koliko srpski političari danas ulažu u istraživanja, koliko je to važan deo predizborne kampanje, ali i da li je bolje da stranke samostalno sprovedu istraživanja ili iznajme nezavisne agencije.