Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 1001

Onlajn oglašavanje nije svemoguće

1

Poslednjih nekoliko godina oglašavanje na banerima se promenilo – to je polje brojnih inovacija. Moj zadatak na konferenciji Digital Day u Beogradu biće da ukažem na neke od njih iz perspektive Gogolea, kaže Štefan Erhard, stručnjak kompanije Google za marketing na internetu, pre svega za reklame na banerima za područje Evrope.

Dodeljene nagrade za najbolje radijske džinglove

U Domu Omladine u petak dodeljene su nagrade za najbolje džinglove i oglasne spotove koje dodeljuje RAB Srbija. Nagradu „Vrabac“ za najbolju radio oglasni spot u trajanju do 40 sekundi dobio je Radenko Vukas iz Negotina za spot „Ferguson“.

Saradnja Centra za odnose s javnošću Novog Sada i AIESEC-a

0

Centar za odnose s javnošću Novog Sada i lokalna kancelarija studentske organizacije AIESEC-a potpisali su danas protokol o saradnji. Tom prilikom, predsednica NS COJ-a Marijeta Lazor i predsednik AIESEC lokalne kancelarije u Novom Sadu Vedran Rašić, napomenuli su da postoje velike mogućnosti saradnje na različitim poljima, u cilju unapređenja položaja mladih u društvu.

Zlatne medalje za užičku rakiju

0

Rakije „Stara sokolova šljivovica“ i „Stara sokolova viljamovka“ preduzeća „RB Global“ iz Užica nagrađene su zlatnim medaljama za kvalitet na nedavno održanom sajmu u Las Vegasu. Na tom sajmu, koji je šezdeset deveti put održan od 2. do 5. aprila, kako je objasnio Ivan Bogdanović, direktor preduzeća RB Global, učestvovalo je više od hiljadu proizvođača najkvalitetnijih žestokih pića i vina.

Pictoplasma Festival 2012

0

Pictoplasma Berlin Festival 2012 održava se do 15 aprila ove godine. U HBC-u, Babylon-u i 16 umetničkih prostora Berlina, ljubitelji dizajna karaktera imaće priliku da uživaju u raznovrsnom programu ovogodišnjeg izdanja. Pictoplasma Festival je godišnji festival dizajna karaktera i umetnosti i sastoji se od mnogobrojnih izložbi, instalacija, konferencije, projekcija, i performansa.

Sudnji dan 2012.

0

REGION – Ima puno festivala, ali samo jedan na SUDNJI DAN nagrađuje autore. Nije šala, ove godine u decembru dolazi nam pravi SUDNJI DAN. Treći festival kreativnog komuniciranja održaće se 21. 12. u 21 sat i 12 minuta u Zagrebu.

Coca-Cola košta jedan zagrljaj

0

Coca-Cola automat na jednom singapurskom fakultetu ne prima novac već svoju linemku možete dobiti samo nakon zagrljaja. Spoljašnost aparata oblepljena je porukom „Zagrli me“ i to je sve što studenti moraju da urade da bi dobili osvežavajući napitak.

Sloboda medija ključna za put ka EU

Sloboda izražavanja i sloboda medija predstavlja ključni aspekt procesa integracije BiH u EU. Pored toga, sve članice kao i zemlje koje žele da postanu deo EU moraju da ispune i da se pridržavaju pravnih tekovina EU (acquis) o Informacionom društvu i medijima.

Šta će pozorište u supermarketu?

0

Grupa umetnika, među kojima su Minja Bogavac (dramaturškinja većine predstava u Bitefu), Jelena Bogavac, Dragan Simeunović (glumac i izvršni producent), odlučila je da pokrene pomalo neobičan projekat pod nazivom Marketing-teatar. Njihova ideja je da mladi pozorišni umetnici iskoriste svoja umeća i upotrebe pozorište van scene, kao i da stvore umetničku aktivnost koja bi mogla sama sebe da “izdržava“. „Mi, zapravo, osmišljavamo marketinški pristup za različite proizvode zasnovan na pozorišnim elementima. To može da bude u više segmenata: od događaja, do raznih promocija, od onih u hipermarketima,ulicama, do onih na sajmovima. Sve to mora da ima elemenat pozorišta, dakle, glumce,scenu, radnju. Mislimo da bi to ljudima bilo zanimljivije od pukog štanda sa dve oskudno obučene devojke”, objašnjava direktor projekta Branko Đermanović.

PRimeri dobre prakse odnosa s javnošću 2012

0

U cilju unapređenja saradnje i sistemske razmene znanja i veština između stručnjaka iz prakse, predstavnika akademske zajednice i studenata, Fakultet tehničkih nauka iz Novog Sada i Fakultet organizacionih nauka iz Beograda, uz podršku Društva Srbije za odnose s javnošću, pokreću drugo izdanje publikacije Primeri dobre prakse odnosa s javnošću.