Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Direktna komunikacija je presudna za uspostavljanje dobrih odnosa sa kupcima!

Marketing menadžerka kompanije Opel za Srbiju, Crnu Goru, Makedoniju i Albaniju Aleksandra Nedeljković specijalno za Marketing mrežu govori o novom magazinu posvećenom ljubiteljima Opel automobila, ističe da je direktna komunikacija važna za izgradnju dobrih odnosa sa kupcima, ali i govori o tome koliko Opel u doba krize štedi na marketinškim aktivnostima.

Zašto je Opel, po Vašem mišljenju, na ovom podneblju omiljeni brend i najčešća odluka pri krajnjoj kupovini?
U našoj zemlji postoji tradicija vožnje nemačkih automobila, pogotovo Opela. Srpski kupci se često opredeljuju za Opel automobile, jer su odraz nemačke pouzdanosti i sigurnosti, a sjajan odnos cene i kvaliteta je sigurno presudan prilikom kupovine. Značajni su i jaka servisna mreža i povoljni zamenski delovi do kojih nije teško doći.

Nedavno ste pokrenuli i magazin koji će se baviti aktivnostima vezanim za Opel brend. Da li imate povratnu informaciju od ljubitelja Opel automobila i kakve su reakcije na ovaj veoma značajan korak?
Reakcije su odlične, što potvrđuje veliki broj poseta internet strane našeg magazina. Ljubiteljima Opela se posebno dopada što su im na raspolaganju sve informacije direktno iz Opelovog centra, ali i što ovde mogu da pročitaju i druge zanimljivosti iz života, putovanja i svakodnevice.

Koliko je Opel aktivan na društvenim mrežama, kako odgovoriti na sve zahteve, održati dobru komunikaciju i upravljati krizama koje mogu biti izazvane sa samo nekoliko negativnih komentara?
Opel je veoma aktivan na društvenim mrežama. Zvanična facebook stranica Opel Srbija je vrlo posećena i beleži stalan rast fanova. Na Facebooku odgovaramo na sva pitanja u najkraćem mogućem roku, informišemo naše fanove o novim akcijama, redovno organizujemo kvizove znanja i zanimljive igre u kojima ljubitelje nagrađujemo vrednim nagradama. Fanovi skoro svakog dana mogu da pogledaju nove slike ili video materijal, da pročitaju saopštenja o trenutnim aktivnostima koje je Opel preduzeo i da se informišu o uslovima kupovine i trenutnim akcijama i popustima. Nedavno smo za makedonsko tržište na facebooku otvorili i stranicu Opel Makedonija, koja funkcioniše na potpuno isti način kao Opel Srbija ili centralna Opel stranica. Facebook strane su povezane i sa Opelovim Twitter nalozima, tako da ljubitelji ove mreže mogu da nas prate i da budu redovno upućeni u sva dešavanja. Opel je aktivan i na Youtube-u, gde ima svoj nalog OpelSrbija. Ovde se redovno postavljaju svi intervjui i TV prilozi vezani za kompaniju, novi reklamni spotovi i video materijal.
Opel se trudi da sa svojim ljubiteljima uspostavi blizak i direktan kontakt, kako bi na najbolji način mogao da udovolji svim njihovim željama i odgovori na sve zahteve. Direktna komunikacija je presudna za uspostavljanje dobrih odnosa između kompanije i Opelovih ljubitellja i vozača. Trudimo se i da negativne komentare i žalbe predupredimo, a ukoliko dođe do pritužbi da kupcima izađemo u susret i rešimo spor na obostrano zadovoljstvo.

Ovogodišnji Sajam automobila u Beogradu je otkazan, da li ovakav potez generalno utiče na prodaju vozila?
Na prodaju vozila više utiče trenutna ekonomska situacija i kriza koja vlada ne samo na našem, već i na svetskim tržištima. Iako je sajam otkazan, Opel se trudi da svojim potencijalnim kupcima ponudi jednako dobre uslove kupovine, kao za vreme trajanja Sajma. Organizujemo akcijske ponude, nudimo povoljnosti i olakšice prilikom kupovine novih vozila ili zamene starih za nova. Upravo sada imamo akciju koja nudi “prave Nemce sa odličnim cenama”, te je Astra Classic dostupna od 9.990€, a nova Astra već od 12.990€, što je za automobile iz C-segmenta više nego povoljna ponuda.

Pored sajmova, bitni su i ostali kanali komunikacije. Koliko je neophodno ulagati u oglašavanje kako bi brend izgradio dobru reputaciju i koje kanale komunikacije najčešće koristi Opel?
Oglašavanje je u modernim uslovima poslovanja neophodan vid komunikacije jer pored postizanja široke informisanosti javnosti, doprinosi i izgradnji dobrih odnosa sa kupcima. Opel to uviđa i maksimalno koristi sve vidove komunikacije – od klasičnog oglasavanja, PR aktivnosti, do direktnog kontakta sa svojim kupcima.

Većina uvoznika automobila izbacila je troškove marketinga iz ovogodišnjeg budžeta. Šta je Opel uradio po ovom pitanju i da li je Vaša kompanija štedela na marketingu tokom krize?
Opel se, ne samo u marketingu, već i u celom svom poslovanju trudi da optimizuje troškove u kriznim vremenima. Tako su i marketing aktivnosti prilagođene ekonomskim uslovima, ali daleko od toga da je marketing eliminisan. Potvrda su naše kontinuirane kampanje u medijima.

Kako zadržati kontinuitet u prodaji i ostati omiljeni brend? Koji je recept za uspeh kompanije Opel koji koristi širom sveta?
Glavni recept je – vajarsko umeće susreće nemački kvalitet. Opel nudi pouzdana i sigurna vozila, što je izuzetno važno prilikom kupovine automobila. Zatim povoljni uslovi kupovine, koji su posebno bitni za naše tržište. Tu su i tradicija i dobar imidž koji Opel gaji kroz celu istoriju svog poslovanja, ali i konstantne inovacije i praćenje trendova u dizajnu novih modela i iznalaženju novih tehnologija. Najbolji primer je Opel Ampera, novo električno vozilo budućnosti. Ampera kombinije sve tradicionalne karakteristike Opelovih prethodnih modela sa novim modernim tehnologijama. Naravno, nije izostalo ni priznanje – Ampera je proglašena za Evropski automobil godine 2012.

Autor: Mirjana Marić

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!