today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ketchum: Nastavlja se pad poverenja u poslovnu elitu i političare

SVET – Sve veći jaz između niskog poverenja i visokih očekivanja postaje pravilo kada se radi o poslovnim i političkim liderima širom sveta – zaključak je komunikacijske studije Ketchum Leadership Communication Monitor (KLCM) 2016, koju je po peti put sproveo Ketchum, jedna od vodećih svetskih agencija za odnose s javnošću.

Istraživanje je sprovedeno na uzorku od preko tri hiljade ispitanika u 10 zemalja, od kojih su se tražili odgovori koji se tiču efikasnog liderstva, komunikacije i veza između ta dva pojmova. Prema KLCM studiji, samo 23% ispitanika veruje da su lideri efikasni, a još je porazniji rezultat od njih samo 13% koji smatraju da lideri preuzimaju potrebnu odgovornost. Čak 65% ispitanika s druge će strane kupovati manje ili u potpunosti prestati kupovati određene proizvode zbog lošeg ponašanja čelnika kompanija.

Situacija s političarima još je gora: 63% ispitanika tvrdi da političari ne zadovoljavaju njihova očekivanja, a samo 7% veruje da političari preuzimaju odgovornost za neuspeh. Stvari se, izgleda, neće popraviti niti u budućnosti: samo 12% ispitanika predviđa napredak po pitanju primenjenih i efikasnosti političkih aktivnosti, a više od polovine ispitanika (51%) očekuje da će se situacija još i pogoršati. Kao koren ove duboke, globalne krize poverenja u političke vođe navodi se percepcija da se važne stvari rešavaju pogrešnim postupcima. U tri oblasti koji su od najvećeg značaja za ispitanike (borba protiv korupcije, nacionalna ekonomija i obrazovanje), postoji veliki jaz između važnosti problema i efikasnosti političkih vođa u rešavanju tih problema.

KLCM studija ove godine, kao i prošle, donosi zaključak da se žene ističu u odnosu na muškarce kada se radi o 3 ključne karakteristike lidera – davanju ličnog primera, otvorenoj i transparentnoj komunikaciji i priznavanju grešaka, no većina ispitanika (61%) i dalje veruje da su muškarci ti koji će nas uspešnije voditi u sledećih pet godina.
„Ketchumovo istraživanje donosi nam još jedan zanimljivi niz podataka vezano za komunikacione kanale koji imaju najveći uticaj na stvaranje percepcije o liderima. Prvo mesto (s po 56%) dele pojavljivanje u javnosti, razgovori uživo, zvanične izjave i saopštenja za javnost, iza čega slede TV intervjui (53%), kompanijske sajt (51%) i zvanični izveštaji (43%). Zadnja dva mesta dele oglašavanje na televiziji (25%) i oglašavanje u štampi (14%), dok pojavljivanje lidera na društvenim mrežama po ovoj studiji nema nikakvog efekta na njihovu reputaciju. Verujem da je samo pitanje dana kada će se pokazati da i taj segment imati značajnu ulogu u kreiranju percepcije vođa„, istakla je Marina Čulić Fischer, direktorka Ketchumovog ekskluzivnog zastupnika u Hrvatskoj, agencije DIALOG komunikacije.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!