today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Pet najzanimljivijih PR strategija iz sveta

jNedavno objavljena knjiga „Pitch, Tweet, or Engage on the Street: How to Practice Global Public Relations and Strategic Communication“ autorke Kare Alaimo objašnjava kako primeniti komunikacione strategije i poruke na različitim globalnim tržištima.

Ovo je pet najzanimljivijih iz celog sveta:

Zabava na Tajlandu: Tajlanđanima je veoma važan ‘sanuk’ ili njihova „zabava-zadovoljstvo orijentacija“. Daradirek Ekachai i Rosechongporn Komolsevin su objasnili da je sanuk „usvajanje radosnog i prijatnog stava prema životu i radu“. Zbog ovog bi strategije odnosa s javnošću fokusirane na zabavu trebale biti uspešne u ovoj zemlji. Ekachai i Komolsevin objašnjavaju da je UBC (United Broadcasting Corporation) – kablovska televizijska stanica – jednom organizovala ‘World’s Biggest Painting’ projekat koji je uključivao preko 4.000 dece i porodica na događaju koji je postavio Ginisov rekord i za relativno malo novca su dobili mnogo pozitivnog publiciteta za UBC.

Sklapanje prijateljstava u Južnoj Africi: Zbog toga što je Južna Afrika zemlja različitosti (imaju 11 zvaničnih jezika), PR praktičari trebaju različite pristupe različitim publikama. Mnogi se zato fokusiraju na stvaranje prijateljstava sa lokalnim influenserima u različitim zajednicama koje mogu onda dalje uticati na njih. Merle O’Brien, bivša predsednica i koleginica iz PR instituta Južne Afrike, kaže da lokalni influenseri u opšinama u Južnoj Africi možda nisu edukovani, nemaju novac ali mogu biti u toku sa tim šta je aktuelno, a šta ne. Njihov ugled, a ne bogatstvo je ono što ih čini uticajnim.

Organizovati ‘Jamuan’ u Maleziji: David Lian, glavni menadžer Zeno Group u Maleziji, kaže da kad su on i njegove kolege promovisali telekomunikacionu kompaniju u lokalnim selima, oni su često organizovali nešto što se zove ‘jamuan’ – malajska reč za gozbu – pozivajući oko 10 stanovnika sela na večeru u lokalni restoran. U zamenu za hranu koju im date oni će sediti i odgovarati na vaša pitanja. Ovo vam može pružiti značajan uvid u PR pristupe koji će imati efekta lokalno. Nakon što bi naučili nešto o određenom selu, njegova agencija je organizovala karneval u ime njihovog klijenta, sa ciljem da predstavi taj brend lokalnom stanovništvu na zabavi. Lian se seća da je objašnjenje bilo da stanovnici sela nemaju puno prilika za zabavu i da vole uživati u jednostavnim stvarima kao što je karneval.

Iskoristiti TV sapunicu u Brazilu: Za vreme poslednje epizode ultra popularne telenovele u Brazilu, ulice su bile puste jer su ljudi bili u kućama ispred svojih TV ekrana. Angela Giacobbe, menadžerka komunikacija u kompaniji Wilson, Sons, preporučuje da se u partnerstvu sa brazilskom telenovelom koja se izvozi širom sveta, uključujući Portugal, Angolu i Kinu – uključi sadržaj u epizode. Giacobbe kaže da pozicioniranje proizvoda u ovakvim emisijama ima velike efekte za brendove.

Učiniti da se Kanađani osećaju dobro: Elissa Freeman, glavna u @elissapr komunikacijama, kaže da su u Kanadi PR praktičari jako fini. „Kada god radim sa klijentima, nikad nema nepovoljnih komentara sa ciljem da se drugi unizi. Poređenja sa drugim brendovima ovde ne prolaze dobro i Kanađani budu veoma ogorčeni na to. Freeman kaže da kampanja iz 2014. u kojoj je avio kompanija WestJet slala Deda Mraza da pita ljude u Dominikanskoj Republici šta žele za Božić i da ih onda iznenadi ispunjavanjem želja utelovljuje pristup koji prolazi dobro na kanadskom tržištu. „Mi volimo stvari koje čine da se osećamo prijatno. To je način koji ovde dobro prolazi“, kaže ona.

Ceo tekst pročitajte na http://www.huffingtonpost.com/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!